poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2194 .



Viziunea 5,6,7,8
personale [ ]
Gânduri exoterice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-09-27  |     | 



Dacă am fi înzestrați cu n simțuri viziunea s-ar amplifica de n ori, forța ei augmentată de n ori ne-ar dezvălui acele minuni ale universului pe care mintea le poate cuprinde și acele mistere ale supranaturalului procesate de supraconștient pentru a le transforma în elemente inovatoare, uluitoare și extraordinare ale paradigmei care este construită de cunoașterea meta-telurică a celor n simțuri.
Extra-senzorialul ar induce în extra-om extra-viziunea care are ca variabile depuse în viitor tot ceea ce omul nu cunoaște, nu înțelege, nu vizualizează și nu atinge, prezervat de un câmp uluitor, de nebănuite posibilități.
Mărimea și calitatea spiritului este direct proporțională cu dimensiunea și superlativul viziunii care prin transparență se apropie de clarviziune și care dă coeziune unor n viitoruri care proiectate de o astfel de viziune sunt pozitive toate.
O viziune la superlativ inserează optimul și beneficul din prezent în viitorul deschis minților având înclinație la libertatea în expansiune.
Când totul este clar, limpede și transparent, viitorul devine o prelungire evolutivă a prezentului și în el intuim saltul înspre superlativul esteticii, evoluției și progresului.
Evoluția încastrată în om cristalizează și face puternic spiritul conectat imuabil la spiritualitate și la omul-spirit care dă forță energetică viziunii ce dezpliază de pe viitor pojghițele necunoscutului, opacului, haosului, echivocului și confuziei, iar un viitor energizat este unul însuflețit care a ieșit din siderare, nefiind și neant și dobândește sensul devenirii, lăsându-se devoalat de viziunea clară și care absoarbe evoluția.
O viziune estetică construiește arhitecturi moderniste și avangardiste în viitorul ce se lasă modelat, cizelat, stilizat și care capătă aspectele sincretice ale sofisticării.
Diversificarea vieții influențează viziunea să proiecteze în viitorul cameleonic și maleabil sofisticarea, sincretismul creator și evolutiv și eclectismul cu valori eterogene.
Alegerile greșite activând erorile, neputințele și mărginirea influențează negativ viziunea care și-a pierdut optimul, beneficul și maximul, iar malformarea ei dezmembrează un viitor care a fost structurat de variabilele aleatoare.
Alegerile corecte dau schimbări pozitive influențând benefic viziunea care conferă irizații și iridescențe viitorului în lumina cărora se întrezăresc în variabile superlativele.
Dacă constantele prezentului conțin puncte nodale, acestea se vor multiplica în viitor, ceea ce înseamnă că viitorul va depăși net prezentul din punctul de vedere al calității, esteticii, evoluției, bună-stării și spiritualității.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!