poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2482 .



Vibrațiile 1,2,3,4
personale [ ]
Gânduri estetice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-06-15  |     | 



Vibrațiile 0-ului sunt pe frecvența deșertăciunii care-și exhibă zădărniciile eșuate în non-sensuri, iar vibrațiile totului se realizează pe frecvența infinitului limitat de savaot pentru a nu se multiplica și în alte universuri.
Vibrațiile beneficului sunt pe frecvența optimului care dă exhaustiv fericirii, extazului, beatificului și beneficiului, iar vibrațiile spiritualității sunt egale cu vibrațiile mentalului și sunt sincronizate cu vibrațiile lumilor spirituale.
Vibrațiile a fi-ului coincid cu vibrațiile sinelui genuin și vibrațiile fluxurilor energetice au aceeași frecvență cu vibrațiile forțelor pozitive din om.
Vibrațiile pozitivului atrag bunătatea care dacă atinge absolutul, devine un superlativ cosmic depășind ca dimensiune totalitatea superlativelor oamenilor.
Vibrațiile negativului trepidează în ritmurile agitației și ale tumultului care dau impresia de zvârcolire.
Răul se racordează la vibrațiile negativului care se sincronizează cu vibrațiile haosului.
Vibrațiile universului induc vibrații benefice entităților omului care se sincronizează pentru a genera fluxuri energetice continue și imuabile care se intensifică și se măresc prin concretizarea vocațiilor în creații care posedă propria energie subtilă, specială, intensă, elevată, cu un grad mare de puritate și energia creațională dă potență fecundității și prolificității creaționale.
Sinele spiritului acordat la sinele universului își sincronizează vibrațiile cu cele ale universului și cu cele ale sinelui planetei care îi augmentează viziunea animistă.
Dacă am putea să ne substituim non-sinele și sinele genuin cu sinele planetei, am poseda vibrații de anvergură care ar anihila vibrațiile disonante ale suferinței, bolilor și negativităților și vibrațiile eufonice ar înlătura disfuncționalitățile, dezarmoniile și dezechilibrele care vibrează sincopat și trepidant.
Dacă ne-am grefa țesuturile universului acestea ar avea funcții și remedii de panaceu, iar prin integrarea în spațiile ființării ale vibrațiilor universului am conștientiza ființa universului pe care am încerca s-o imităm la început cu eforturi de neofiți pentru ca în final să devenim specialiști universali.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!