poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 594 .



Realitatea și irealitatea 1,2,3,4
personale [ ]
Gânduri preeminente

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-02-17  |     | 



Între spațiile realității dintre lucruri și oameni se mișcă brownian atomii și în realitate vacuitatea nu există fiind umplută cu aerul prin care circulă entități invizibile.
O structură chimică stabilă conferă soliditate lucrurilor și obiectelor, iar una instabilă este casantă.
Câmpul planetei prezervă realitatea care se desfășoară uluitor în fața privirii omului, pe când irealitatea o percepe omul cufundat în oniric care nu se sincronizează cu realitatea pe care o modelează conștiența.
Clarvăzătorii și-au montat pe ochi telescoapele intuiției cu care văd viitorul umplând cu substanța viziunilor variabilele din care e format viitorul.
Realitatea conține un număr imens de nuanțe, care se apropie ca multiplicitate de infinitul mic limitat de savaot pentru a putea fi încadrat între coordonatele ființiale, însă ochii oamenilor nu văd toate nuanțele realității, căci dacă ar face-o, realitatea ar deveni extra-realitate și potențialul realității telurice ar fi echivalent cu potențialul realității transcendentale.
Clarviziunea a părăsit supraconștientul, a cristalizat extra-senzorialul augmentându-l cu n simțuri care pretind că pot vizualiza n realități și dacă cumulăm toate realitățile proprii ale oamenilor, care au similarități cu realitatea minții planetare, vom construi o matrice planetară ce are ca elemente realitățile proprii ale fiecărui om, care sunt configurații ale sistemului planetar.
Dimensiunile realităților sunt direct proporționale cu dimensiunile distincte ale oamenilor, iar clarviziunea se dobândește prin cristalizarea intuiției și printr-o viziune ce absoarbe extra-ul, meta-ul și supra-ul.
Irealitatea s-a abstras din realitate fiind ostracizată de aceasta pe motiv că năștea aberații, absurdități și elucubrații în mintea și conștiența oamenilor și s-a refugiat în escapism unde s-a ciocnit de visările diurne ale oamenilor infuzându-le cu virtual.
Irealitatea a căutat spații pe care să le colonizeze în oniric și în funcție de stările sale crea în minți coșmaruri sau vise frumoase.
Alcoolul narcotizează conștiența care reflecta realitatea și astfel bețivii se împleticesc având drept cauză interferența dintre realitate și irealitate.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!