poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 625 .



A fi-ul și non-a fi-ul 1,2,3, Infinitul 1
personale [ ]
Gânduri reflexive

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-01-28  |     | 



A fi-ul în contact cu un punct nodal își accelerează mișcarea și energia punctului nodal propulsează a fi-ul înspre asimptotic.
A fi-ul în contact cu involuția se oprește și se întoarce cu spatele la plusuri și pozitivități, înaintând înspre minusuri și negativități, însă a fi-urile încărcate cu forțe și energii pozitive eliberează a fi-ul de coercițiile nefaste ale involuției și îl împing înspre coordonatele evoluției între care se mișcă progresiv progresul, bună-starea și estetica.
A fi-ul prostiei înaintează uniform secvență cu secvență, este rectiliniu și unidirecțional, iar a fi-ul covârșit de platitudini și împânzit de constante existențiale minuscule devine debusolat și haotic când se ciocnește cu o variabilă încărcată cu hazard, fortuit și necunoscut și variabila îi creează angoase, aprehensiuni și anxietăți, căci a fi-ul uniform, rectiliniu și unidirecțional asociază schimbarea cu riscul.
A fi-ul multidirecțional analizează conjuncturile și circumstanțele multidimensionale pentru a extrage din ele oportunitățile dispuse în variante ale avantajelor care conțin în miezul lor beneficul.
Întâmplările prefigurează punctele nodale pe care se semnează schimbarea benefică acordată la conjuncturile optime.
Spiritul întrezărește în întâmplări a fi-ul de care aparține și pe care îl spiritualizează și îi inoculează superiorități spirituale, astfel a fi-ul capătă rafinament, profunzime și elevație, însă sinele superior îl percep ca având o esență mai concentrată, căci a fi-ul este coordonat și supervizat de sine și de spirit fără de care s-ar mișca ca o marionetă.
Un infinit care și-a dăruit filantropic atât plusul, cât și minusul, este însușit de Dumnezeu, din dimensiunea căruia a construit forța universală care imprimă planetelor, astrelor, sistemelor solare și galaxiilor mișcări orbitale.
Dumnezeu a dăruit infinitul mic unei divinități cu funcție de conducător, și-a păstrat pentru el infinitul mare și a reușit să limiteze infinitul a cărui mărime și semnificație sunt o aporie, astfel a apărut infinitul mic manevrat de un demiurg divin și infinitul mare controlat de Dumnezeu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!