poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 601 .



Sinele și non-sinele 5,6,7,8
personale [ ]
Gânduri exponențiale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2019-12-30  |     | 



Sinele spiritului are drept configurații gândirea sintetizată și rațiunea obiectivând realitatea, este mai puternic, cu dimensiuni mai impunătoare, mai grandioase și mai sofisticate decât dimensiunile sinelui conștienței și al gândirii.
Sinele spiritului a făurit corpul-spirit al cărui sine a devenit și această entitate uluitoare, uimitoare și magnifică s-a deconectat de la teluricul cu tipare limitative și s-a conectat la ființa universului de unde a absorbit energii cosmice.
Dacă corpul fizic de natură fiziologică și somatică ar pătrunde în interior și corpul-spirit ar ieși în exterior, omul teluric ar deveni om-spirit cu o superioritate evidentă care ar spiritualiza existența.
Sinele spiritului se acordează la sinele planetei și acesta îi furnizează energii intense și de anvergură din care sinele spiritului își construiește forțe pozitive centripete care centrează omul în imanența influențând a fi-ul și interacționând cu vectorul lui îndreptat înspre evoluție.
Sinele spiritului umple cu substanța sa golurile ființiale generate de nimicnicii, non-sensuri și vacuități și are corelații cu sinele gândirii, conștienței, imanenței și cu sinele genuin și sinergia lor înlătură disfuncționalitățile și întărește și echilibrează sistemul viu uman.
Sinele în care converg toate forțele omului devine esențial și arhetipal, în schimb divergența forțelor centrifuge implică non-sinele în mecanismele ființiale.
Sinele esențial s-a curățat de imperfecțiuni și s-a purificat de păcate , tare și concupiscențe, iar energia sa pură dezintegrează energia negativă și perturbatoare a non-sinelui.
Antitezele au devenit un fapt sine qua non al vieții.
Spiritul cu ajutorul spiritualității și-a construit din substanța sa spirituală, subtilă, rafinată și esoterică un sine pentru a coordona mișcările și vibrațiile a fi-ului.
Sinele spiritului are corelații și coeziuni cu sinele gândirii care o esențializează și sintetizează, cu sinele conștienței care centrează omul în ființare și care obiectivează și omogenizează realitatea și cu sinele imanenței acordat la esența divină.
Spiritele oamenilor sunt conectate la spiritul planetei care absoarbe eoni din inteligența supremă și construiesc corpurile-spirit fără densitatea corpurilor fizice, care unesc genotipurile cu fenotipurile oamenilor pentru ca aceștia să ființeze în integralitatea care percepe omul ca un sistem unitar.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!