poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 570 .



Marte și Venus
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [KOSTEA ]

2014-06-25  |     | 



Femeile locuiesc o cu totul altă planetă decât noi.
Presupun că este un loc frumos. Cu multe culori, mirosuri plăcute și zgomote melodioase.
Mai mult sunt convins că pe planeta aia există chiar și un loc, poate mai multe, ca niște rezervații de fapt, pentru noi bărbații. Drumul cătte ele sunt înguste, întortocheate și nu există niciodată suficient de multe indicatoare.
În plus nu cred că aceste rezervații sunt foarte mari ca dimensiuni și sincer să fiu nici nu sunt convins că am vrea să ieșim vreodată din ele... fără protecție adecvată în nici un caz.
Lumea noastră este mai simplă. Are o cămară imensă, înțesată de frigidere, curg râuri de bere și există multe grătare. Prietenele sunt invitate să ne viziteze, oricât de multe și la orice oră, fără a se formaliza cu ținuta, sau cu haine în general, că veni vorba. Există ecrane mari setate pe Digi și în general există drumuri clare între orășele.
Poate că uneori pute în lumea noastră, dar ne place.
Din fericire cele două lumi nu sunt în contact sau conflict. Sunt paralele și doar câteodată într-un cuplu diferențele sunt exprimate.
Bărbatul va zice poate „uite că mi-am găsit șlapii” în același timp în care femeiea se va studia o oră în oglindă să vadă dacă bulinele tricoului seamănă cu cureaua sau sunt de fapt nuanțe muilt diferite de siclam.
Bucuria masculului derivă mai degrabă din găsirea unui număr semnficativ de mare de șosete din aceeași clasă cromatică pe când femeia va exprima bucuria și supriza printr-un triumfător „intru în blugi!”
Din fericire pentru specia umană există, ocazional, schimburi de experiențe între genuri.
De obicei în rezervațiile de pe planeta femeilor.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!