poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1783 .



O iubire destramata 26
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-10-17  |     | 



O iubire destramata 26



Va multumesc la toti cei care mi-au citit din aceasta mica poveste si la toti cei care imi vor citi din ea. Nu stiu cateodata mai recitesc si eu cateva fragmente si ma face sa fiu trist dar in acelasi timp si increzator in mine, ca ceea cea am gresit odata nu voi mai face a doua oara si voi fi mai fericit.

Va multumesc inca odata si cei care considera ca aceasta poveste merita sau nu continuuata, astept cu bucurie parerile si sugestiile.





Cand am iesit de la film afara ploua, ne-am dus repede pana in dreptul magazinului Mercur si am luat un taxi,i-am dat lui Musca bani sa plateasca pana acasa caci eu coboram in alta parte. I-am salutat promitandu-le ca ma voi linisti si ca voi veni pe la ei a doua zi. Cand am ajuns la gazda am intrat in camera, de abia m-am schimbat, patul nici nu l-am mai facut si m-am pus usor in el caci numai puteam de cap,dar cand am aprins veioza pozele lui Ariana de la capatul patului m-au facut sa ma gandesc din nou la ea si sa plang.Dar numai puteam simteam ca imi crapa capul,am pus ceasul sa sune pe la 6.00 dupa care mi-am zis ca trebuie sa adorm ca daca continui asa s-ar putea sa mi se intample ceva. Am adormit repede dar pe la 2.00 m-am trezit si cand am deschis ochii sa ma uit la ceas pozele iar m-au facut sa plang, in mintea mea se derulau imaginile cele mai frumoase petrecute cu Ariana. Am mai plans cam o jumatate de ora dupa care am am adormit iar si m-am trezit la 6, am mai stat putin dupa care am plecat la Ova ca sa ma duc cu el sa imi i-au un televizor. Inainte sa ajung la Ova trebuia sa ajung la gara sa ma intalnesc cu varul meu Mihaita ca sa-i dau niste bani sa-i dea lui bunica mea, dupa ce m-am despartit de el m-am intalnit si cu Ariana intrebandu-ma cei cu mine. Dar nu am vrut sa-i spun cei cu mine,si am condus-o pana la scoala fara scoatem un cuvand vreunul din noi, cand am ajuns la scoala i-am spus ca ma duc cu Ova sa iau un televizor si ca am sa vin la 13.30 sa o iau de la scoala.
Dupa ce am colindat cu Ova ba pe la piata in zona unde se gaseau televizoare la mana a doua, ba pe la gara, am reusit sa imi iau un televizor mic reconditionat pe care am dat 2,8 milioane lei.Apoi m-am dus la Ova sa-l probez,iar dupa asta l-am luat dupa mine ca sa schimb cativa lei in euro,erau 11 milioane si imi era ceva frica la cati'' rumanii'' umblau dupa luat.I-am multumit lui Ova ca a mers cu mine si ca m-a ajutat sa-l duc acasa dupa care am urcat in casa, cand m-a vazut baba cu televizorul ma pupacit si mi-a dat un cablu sa ma leg de cablul ei pe furis fara sa-i dau bani, se vedea urat dar ce mai conta eram multumit ca am la ce privi.
Pe la ora 13 am plecat spre scoala lui Ariana asa cum ii promisesem sa ma intalnesc cu ea,trebuia sa termine orele la 14.30 dar nu a mai facut o ora, asa ca am stat cu ea pana la doua fara zece, de data asta am stat de vorba tot timpul parca incepusem sa ne simtim mai bine.Eu am plecat apoi catre serviciu spunandu-i lui Ariana ca ne vom intalni luni. Din aceasta zi am inceput sa ne schimbam sa incercam sa fim aceeasi ca pana in zilele acele negre din relatia noastra.Am incercat cu Ariana sa ne iubim ca inainte si sa uitam tot ce ne-am spus si ce s-a intamplat.
Pe la sfarsitul luni octombrie din anul 2003 eu eram in concediu de odihna asa ca m-am dus la Ariana pe la 12.30, avea ora de sport asa ca am stat sa o vad cum joaca baschet, se pricepea ceva dar nu ca la handbal cum zicea ca se pricepe cel mai bine. Dupa ora ne-am dus la gara si am stat putin pe banca noastra de pe peronul unu,apoi dupa ce ne-am odihnit am plecat sa ne luam hamburgheri si ne am intors inapoi. Am mancat hamburgheri si intre timp ce stateam de vorba mi-a venit mie ideea de a merge in parc,am intrebat-o pe Ariana si aceasta a fost de acord numai sa ne intoarcem pana la autobuzul de 16, sa nu o mai pacalesc cum facusem cu o zi in urma, cand ne dusesem la un bar sa bem un suc si fara sa vreau cand m-am uitat la ceas sa-i spun Arianei cat este ca sa nu piarda autobuzul, am vazut gresit ora si din cauza asta a pierdut autobuzul.Era un ceas cam zapacit caci nu avea decat orele 12 si 6 pe ecran si in loc sa-i spun ca este 16.10, eu i-am zis ca este 15.10 si asa ca am facut-o sa plece cu autobuzul de 18,bine ea s-a bucurat ca a stat cu mine dar sigur a fost certata acasa.
Ne-am dus in parc si am inceput sa ne aducem aminte de aceea zi cand Ariana era plecata de acasa si in parc era locul unde am hotarat sa ne intalnim cu Roby.Ne-am adus aminte cu placere,chiar pe podul suspendat de aceea zi de 11 mai 2003,cand pentru amandoi a insemnat ceva candva, pentru mine a ramas o zi de ne uitat, era ziua inceputului povesti noastre de iubire.Am mai stat putin pe pod cautand locul unde Musca ne scrisese numele noastre si cu aceea zi, apoi ne-am amintit de aceea poza si de locul unde o facusem, tocmai in aceea zi Ariana avea pozelele la ea.Ne-am uitat la ele si ne bucuram ca suntem impreuna si ca ne iubim.Am luat-o in brate si am sarutat-o indelung si cu mainile incepusem sa ma joc copilareste cu tatale ei, avea o geaca lunga si nu se observa ce fac, dar eram in vazul lumi chiar daca nu era lume nici prin parc nici pe pod, si am lasat-o mai moale.Dupa ce am vazut locul unde era scris numele noastre si ziua aceaa am plecat de pe pod pe o alee prin parc, ne-am alergat putin, am invartit-o putin pe Ariana de ametisem amandoi, fara sa vrem am ajuns pe alee din afara parcului.Am inceput noi sa ne sarutam si vazand ca este liniste prin jurul nostru si ca nu este nimeni, am inceput sa ne jucam de a iubirea, bagand mana la tate, aveam mana rece dar acolo era cald si bine,in gluma Ariana mi-a zis ce caut eu acolo si vazand ca am mana rece si ca eu nu mai vreau sa o scot m-a lasat sa ma incalzesc, dar eu ma jucam nu stateam sa ma incalzesc.Spunandu-i ca mana rece o va excitat dar ea a zis ca pe naiba ca pe ea o trecuse toate frisoanele.




Va multumesc la toti cei care mi-au citit din aceasta mica poveste si la toti cei care imi vor citi din ea. Nu stiu cateodata mai recitesc si eu cateva fragmente si ma face sa fiu trist dar in acelasi timp si increzator in mine, ca ceea cea am gresit odata nu voi mai face a doua oara si voi fi mai fericit.

Va multumesc inca odata si cei care considera ca aceasta poveste merita sau nu continuuata, astept cu bucurie parerile si sugestiile.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!