poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1604 .



O iubire destramata 20
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-09-15  |     | 



O iubire destramata 20


Imi placeau surprizele ei, cand stateam linistit in camera si visam la noi, ma pomeneam deodata cu doua manute puse pe ochisorii sa ghicesc cine este. Chiar cu o zi inainte eu nu am stiut ca Ariana vine la mine si nu m-am grabit sa ajung acasa, cand ajung pe la piata mi-am adus aminte ca trebuia sa ii iau babei doua ziare dintre care unul nu-l gasisem, asa ca am pornit prin toata piata sa-l caut si tot nu l-am gasit. Apoi am plecat spre semafoare la Universitate, cand ajung la semafoare ganditor ca unde gasesc ziarul aud ca striga cineva ‘’Costy’’ ma uit in spate nimeni,dar cand ma uit mai bine spre stanga venea pe trecerea de pietoni Ariana. M-a intrebat pe unde am umblat ca ma asteapta de o ora si unde ma duc,i-am eplicat ca nu stiam ca vine ca daca stiam plecam mai devreme de la serviciu si mergeam impreuna sa-i caut babei ziarele. Am trecut pe la bloc sa-i las babei ziarul dupa care am plecat spre gara sa o conduc pe Ariana la autobuz, la gara aceasta imi zice ca sa vin a doua zi la ea numai daca este vremea frumoasa, dar in mintea mea era cu totul altceva adica orcum era vremea tot veneam si prin ploaie si ninsoare ca totusi sarbatoream cinci luni decand eram impreuna, si pentru mine insemna ceva. Am luat doua placinte si am dus-o pe Ariana la autobuz si i-am zis ca maine o sa-i aduc intrerupatorul acela care ii raman ochisorii aprinsi cand este stins becul, dar ea a zis ca nu vrea ca nu o sa-l ia. Am tacut din gura am sarutat-o si am plecat ca sa nu ma supar mai rau,am trecut pe la Musca,dar acesta nu era si am vorbit cu Ova, mi-a dat un casetofon ca el numai avea ce face cu el dupa care am plecat la terasa de la fabrica ‘’Pan Grup". Am luat eu o bere si el un suc ca lua medicamente si am mai stat de vorba,apoi am mai luat un rand de fiecare si o pizza, am mancat linistiti pizza vorbind despre Ariana ca el o cunostea mai bine si vruiam sa aflu ce are ea pe suflet de ma refuza cu cadourile, dar poate Ova stia ceva dar nu vruia sa spuna, dupa care am plecat acasa.
Dar sa revenim la ziua de 11 cand era o zi mare pentru noi, plec de la serviciu si ajung pe la piata pe la ora trei fara ceva, am luat-o usor spre gara, am stat putin pe banca ‘’noastra’’ cum ii ziceam noi fiindca acolo ne intalneam si stateam, sa imi mai amintesc clipedele frumoase de la care trecusera cinci luni, si apoi am bagat la loto sa vad ce imi aduce norocul, dar cum norocul nu vine la ori si cine, cand a fost tragerea nu mi-a iesit nimic. Am luat doua bilete si am asteptat sa vina autobuzul, cand am plecat din gara eram putin cam trist gandindu-ma la ce imi zisese baba si mai gandindu-ma ce reactie voi avea daca imi refuza darul Ariana. Cand am ajuns in Simnic Ariana ma astepta in coltu strazi, ii se lungisera ochisorii dupa mine ca ma astepta de o ora, ea crezand ca vin pe jos si ajung mai devreme. Am sarutat-o si am strans-o in brate soptindui la ureche un sincer La multi ani,le-am salutat si pe celelalte fete [Iulia ,Niky si Stefania] dupa care am stat putin pe banca la Iulia.
Ariana a vazut ca am aparatul foto si ne-a zis sa mergem pe valcea, era o vale cu multe dealuri in zona satului si era superb acolo, acolo va deveni locul nostru de nebuni dupa aceea data,fetele au fost de acord si am plecat acolo.
In timp ce Niky se dudese la magazin sa isi ia ceva de mancare, eu cu Ariana am citit dintr-o revista cateva probleme despre dragoste, am facut un scurt joc, ne-am citit horoscopul, dupa care am plecat pe valcea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!