poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 950 .



O ultima scrisoare 2
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-07-21  |     | 



O ultima scrsoare

partea a doua

La sfarsitul primei parti trebuia sa mai scriu poezia ,,Mos Nicolae'' fiindca asa era scris in scrisoare dar pentru ca poezia aceasta o mai am scrisa in acest site nu am mai scriso.

Partea a doua a scrisorii incepea cu o scurta srisoare trimisa de ea candva de ''Mos Nicolae'' mie:

Draga ''Mos Nicolae''

''In primul rand vreau sa-ti spun ca-i multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi ca existi si ca ma iubesti foarte mult si ca ai grije de mine.
Vreau sa-ti spun ca si eu te iubesc mult si iti promit ca nu o sa te mai supar, o sa ma port asa cum vrei tu.Sper sa ma iubesti chiar daca eu mai fac prostioare si ma port ca un copil.
Multumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine.Te iubesc din toata inima si te voi iubi mereu.

A ta iubita Ariana ''

Acestea sunt cuvintele scrise de tine pentru mine de''Mos Nicolae" candva cand cu adevarat ma ''iubeai'' si erai ''dispusa'' sa faci totul pentru mine si cu mine, cand nu te putea influenta nimeni si nimic nu te putea inpiedica sa fi cu mine.
Atunci gandeai cu sufletul care ma ''iubea'' si orice ar fi fost nimeni nu mai exista in viata ta decat eu,erai dispusa sa pleci peste mari si tari alaturi de mine.
Nu imi vine nici acum sa cred acel motiv al despartiri noastre. Nici acum nu stiu ce ne-a destpartit, sa fie oare ca tu nu ma mai iubeai sau ca ma inselai fara sa stiu sau ca ai fost mult influentata sau ai vrut sa imi dai o lectie. Nu mai stiu ce sa cred, dar citeste cu atentie acest scurt discurs pe care l-am avut cu multe care ma cunosc si unele care ne-au cunoscut pe amandoi destul de bine, despre despartirea noastra;
'' Multi vazandu-ma in acele momente distrus si ne mai fiind cel pe care il cunosteau m-au intrebat de ce ne-am despartit.
Eu spunandu-le ca eu am fost cel de vina,ca m-am certat cu tine si eu nu te-am mai cautat 3 saptamani facandu-te sa suferi.
anonim-- Pai si acesta era motiv de despartire?
eu--Pai nu stiu ce sa zic.
anonim--Nu ai mai incercat si tu sa o cauti dupa aceea?
eu--Ba da, chiar m-am dus cu un trandafir si mi-am cerut iertare,dar nu a mai avut nici un sens, caci am primit un raspuns care m-a distrus, ca ea si-a facut pe altcineva.
anonim--Cum? Dupa 6 ani in care voi ati fost impreuna a plecat cu altu?
eu-- Da.
anonim-- Pai scuza-ma ca iti zic dar ai fost un mare prost.
eu--Pai.
anonim-- Pai aceasta fata nu te-a iubit, daca te iubea cu adevarat nu iti facea una ca asta.
anonim-- Ai batot-o,ai injutat-o,ai inselat-o?
eu-- Nu.
anonim-- Sincer iti mai spun odata ai fost un prost,ai pus prea mult suflet pentru cineva care nu te-a meritat, niciodata fata asta nu te-a iubit,daca te iubea dupa cum te stiu eu pe tine, nu meritai sa iti faca una ca asta dupa atati ani.
anonim--Scoate-o din suflet,din viata ta tot ce iti aminteste de ea sa uiti, daca te iubeste cu adevarat si te-a iubit se va intoarce,daca nu nu merita sa ii mai ti amintireai ei.
anonim-- Nu te-a iubit, sincer orice greseala se iarta,dar mai ales o cearta.Altu a fost motivul, nu stia cum sa scape de tine si ti-a bagat asta pe gat si tu ca un prost ca o iubeai si nu vruiai sa o faci sa sufere i-ai dat pace. ''

Dovedeste-mi ca nu este adevarat cele spuse si ca m-ai iubit si ma iubesti cu adevarat,ca aceasta perioada a fost o invatatura de minte pentru amandoi,sti bine ca iubirea mereu invinge si vom fi din nou impreuna.
Te astept sa ne intalnim daca vrei si sa ne iertam greselile unuia altuia, oriunde vrei tu.

Ultimile mele cuvinte ;Te astept din nou langa inima mea .

Cu drag Costy.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!