poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1941 .



Oare, numai căzând în boală grea...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2010-07-03  |     | 



18. "Dar durerile nicidecum nu încetau, pentru că venise asupra lui judecata cea dreaptă a lui Dumnezeu și, deznădăjduindu-se, a scris Evreilor carte cu rugăciune, astfel:
19. "Bunilor cetățeni Evrei, bucurie multă și sănătate și fericire, regele și căpetenia oștirilor, Antioh.
20. De sunteți sănătoși împreună cu pruncii voștri și ale voastre după voia voastră sunt, foarte bine ne pare, mulțumind preamarelui Dumnezeu cel din cer, întru Care nădăjduiesc.
21. Și eu bolnav zăcând, de cinstea și de bună inima voastră cu dragoste îmi aduc aminte; întorcându-mă de la locurile cele din Persia și căzând în boală grea, am socotit că este bine să mă îngrijesc de bunăstarea voastră." (2 Macabei cap. 9).



- Oare, numai căzând în boală grea, regele și căpetenia oștirilor, Antioh socotește că este bine să se îngrijească de bunăstarea poporului său?!!...
- Ei și tu!... la ce te gândești acum?... mă mustră bărbatul meu.
- Unde ai pus telecomanda aseară, că tu ai rămas ultimul de stins televizorul, întrebai pe bărbatul meu dis-de-dimineață, abia deschizând ochii.
- Poftim, e chiar lângă tine, dar ce-ți veni să dai drumul televizorului cu noaptea în cap?
- Vezi bine ce se întâmplă în țară, astea sunt vrenuri apocaliptice. Of... Doamne, n-am reușit să conving pe nimeni că avem un Dumnezeu “Acolo” sus și El ne cercetează acum, ne presează spre a începe Marea Lucrare pe Pământ.
- Tu, crezi, că ei nu știu, că există un Dumnezeu, acolo, sus ? E nevoie să audă Mesajul din cartea ta ?!!...
- Da, este... că « ochi au și nu văd, urechi au și nu aud cu ele » așa a zis Domnul Iisus. Nici nu văd că vremurile sunt cele de pe urmă și numai necazuri cad asupra noastră. Tera e în haoos, se prăbușește. Noi am contribuit la dezastrele ecologice. Dumnezeu, Bunul, este Cel ce ne salvează pe alt Pământ. Graiul Gurii Sale a rostit aceste cuvinte : « Uite ce am de gând să fac ; Pământ nou și lume nouă ! »... E o mare BUCURIE. O veste prea îmbucurătoare și cartea trebuie distribuită la toate neamurile Pământului. Dumnezeu îi iubește pe toți și vrea mântuirea tuturor.
- Nu se poate înfăptui ceea ce cere Dumnezeu !
- Chiar așa ?
- Da, eu la concluzia aceasta, am ajuns ! E prea târziu să mai reparăm ceea ce s-a stricat de câteva secole. Și tu ai pretenții mult prea mari,. Tu zici că rugăciunea femeii îmbrăcată în straie bărbătești, e urâciune înaintea lui Dumnezeu.
- Greșești.... nu eu, zic aceasta, ci Dumnezeu ! E dată anatema și de Sfinții Părinți la Sf. Sinoade de la Niceea. Am scris în carte și am mai repetat frazele acestea, încă de multe ori. Frumusețea lor nu constă în bijuterii, farduri, tatuaje și în îmbrăcămintea sofisticată, ci « f rumusețea femeii, vine din curățenia sufletească ».
- Așa este : « s-a stricat sarea pământului’ cum a prezis Iisus, dar draga mea, nu te crede nimeni ! Și... la drept vorbind, nimănui nu-i pasă. Nu vezi, că nici copii tăi nu te înțeleg ? Și fetele tale zic : « Când o să zică Biserica « Femeilor, e păcat că femeia se îmbracă în straie bărbătești », atunci vom lua toate măsuri și vom trece toate la ținuta adecvată Poruncilor Dumnezeiești. Ne vom acomoda imediat, vom înțelege această trecere ca o jjertfă adusă lui Iisus Dumnezeu. Până atunci ne încadrăm și noi cu toată lumea laolaltă ».
Deci, tu ai spus în carte, ce trebuia spus, acum așteaptă Lucrarea Duhului Divin. Dacă e nevoie, Dumnezeu ne va da cu bâta în cap și numai zăcând pe patul de boală, vom recunoaște Semnul Divin și vom împlini voia Sa, din Mesajul Dumnezeiesc.



“Pe cei slabi să-i întărim, iar pe cei vicleni să-i ocolim. Pe cei năimiți și pe cei urgisiți să-i lăsăm în pace, căci sunt acum mărișori și pot pricepe semnele vremii.”(Sf. Ioan Iacob Hozevitul.)

"Totuși noi căutăm un semn al venirii Domnului, propriu nouă. Noi, care facem parte din Biserica Ortodoxă, căutăm un semn bisericesc. Mântuitorul spune: „Atunci mulți se vor sminti, se vor vinde unii pe alții ; si se vor urî unii pe alții“ (Matei 24, 10). Să nu te tulburi dacă vei auzi că merg până la vărsarea sângelui episcopi împotriva episcopilor, clerici împotriva clericilor și popoare împotriva popoarelor. Lucrul acesta a fost scris mai dinainte. Nu te uita la cele ce se petrec acum, ci la cele scrise! Nu trebuie să pieri și tu dacă pier eu, dascălul tău! Se poate ca ucenicul să fie mai bun decât dascălul și să fie întâiul cel ce vine cel din urmă (Matei 20, 16).............“Intărește-te pe tine însuți omule! Þi-am dat semnele lui Antihrist. Intipărește-ți-le nu numai în memorie, ci răspândește-le tuturor fără invidie. Dacă ai copil după trup, învață-l de pe acum; iar dacă ai născut un fiu prin cateheză, întărește-l și pe acesta mai dinainte, ca să nu ia ca adevărat, pe Hristos cel fals. Căci “taina fărădelegii lucrează de pe acum” (II Tes. 2, 7). Mă înspăimântă războaiele dintre popoare, mă înspăimântă schismele din Biserici, mă înspăimântă ura dintre frați. Să fie spuse acestea! Să dea Dumnezeu să nu se întâmple venirea lui Antihrist în vremea noastră. Cu toate acestea, noi să ne întărim!” (Actualitatea profetică a Sfântului Chiril al Ierusalimului)

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!