poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 874 .



O iubire destramata 16
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-06-26  |     | 



O iubire destramata 16

Cand am trecut prin dreptul camerei unde state baba am vazut ca dormea de puteai sa tai lemne pe ea, am coborat din bloc ne am mai sarutat odata si fiecare sa dus pe drumul lui, amintindu-i ca a doua zi voi fi la ea la scoala. Si cum imi facusem obiceiul cand eram tura doua la serviciu, dimineata la 7 eram la scoala la Ariana sa o vad si asa a fost si intr-una din zile cand m-am dus la ea, ne–am intalnit si i-am zis ca o sa vin si pe la 12 sa mai vorbesc cu ea pana sa plec la serviciu. Asa ca m-am dus la 12.20 ca atunci era pauza si Ariana imi zice ca de dimineata cand sa dus la chiosc sa isi ia ceva de mancare ia venit rau si a cazut din picioare, m-am speriat si am intrebat-o daca a patit ceva si de ce nu s-a dus acasa, ca mai avea doua ore de sport, dar a zis ca se simte bine si ca sta la ore dar nu face sportul. Ne-am dus sus la vestiare si am urmarit impreuna o ora de sport iar a doua ora am stat putin in vestiarul fetelor unde nici aici nu am putut sa ne abtinem sa nu ne sarutam si eu mai narod sa ma mai joc si cu tatele ca imi era dor de ele. Ne-am mozolit noi putin pe acolo dar timpul trecea si eu trebuia sa ma duc la serviciu, dupa care i-am zis lui Ariana sa se duca la sora ei sa stea putin linistita ca nu are rost sa stea toata ora de sport. Am iesit usor de la vestiare sa nu ne vada cineva si cand sa iesim din curtea scoli Ariana mi-a zis sa o iau inainte ca s-ar putea sa fie sora ei pe geam si sa nu ne vada. Dupa ce am trecut de zona in care ne putea vedea ne-am sarutat si eu am plecat la serviciu, amintindu-i ca urmatoarea zi sunt liber si daca poate sa vina la mine.
A doua zi m-am trezit pe la 8.30, am stat in pat pana la ora 9 cand m-a ridicat si am facut patul, dupa care m-am dus la baie si m-am berbierit apoi m-am asezat iar in pat. Si cum stateam eu linistit in pat si ascultam muzica ma trezesc cu Ariana pe la 9.30 ca intra usor parca sa nu faca galagie si sa nu ma scoale, dar i-am zis ca stateam cu ochii inchisi dar nu dormeam. O intreb cei cu ea la ora aceea la mine si mi-a zis ca iar i-a venit rau si sa invoit de la ore si ca a venit cu o colega pana la scara blocului, eram nervos ca imi fusese mie lene sa ma scol sa ma duc de dimineata la ea la scoala, dar Ariana mi-a zis ca nu am nici o vina ca nu de dimineata ii venise rau ci la a doua ora si nu aveam de unde sa stiu eu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!