poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 858 .



O iubire destramata 15
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-06-14  |     | 



O iubire destramata 15


Statea linistita in pat cu ursuletul de plus’’Miky’’ pe care mi-l facuse cadou de ziua mea si imi citea jurnalul sa vada ce am mai scris si eu unul avem chef sa-i fac poze,i-am facut una cand il tinea pe ‘’Miky’’ in brate si am prins-o cand imi zice ‘’ai ma mami,nu",a iesit o superba poza, si ce i-am spus atunci ramane valabil toata viata mea ‘’esti o dulce mami si-mi vei ramane pentru etrnitate iubirea mea si ingerasul meu cel mai scump". Sunt si vor fi cuvinte ce le pot spune orcand cu aceeasi traiere sufleteasca ca ce am iubit si ce inca mai iubesc chiar daca acum nu mai suntem impreuna vor ramane etern in mintea mea si mereu nu o voi scoate din sufletul meu.In urma ta plange acum doar sufletul meu caci e singurul care a iubit cu adevarat asa cum erai tu si cu bune si cu rele, si chiar si acum te ar iubi la fel.
Urma inca o zi memorabila din viata mea cu aceasta minunata copila,stateam in pat si doream sa adorm putin pana sa plec la serviciu. Era ora 11 si nu credeam ca Ariana va veni la mine desi imi doream, si cum stateam eu asa aproape adormit tresar cand aud usa izbita de vitrina, era ea. A sarit pe mine in pat si ma sarutat cu un sarut lung si dulce si am inceput sa ne povestim fiecare ce am facut in acel weekend in care nu fusesem impreuna, dupa care stiind ca timpul este scurt si ca va trece repede si ne vrand sa pierdem nici o clipa, am inceput sa ne iubim.Am inceput noi sa ne sarutam mai cu foc, eu cu o mana sa ma joc cu tatele iar Ariana sa ma mangaie finut pe piept ducandu-ne fiecare spre clipe de extaz, dorinta de a face dragoste era mai mare. Ne doream amandoi, dar ne era frica sa nu intre baba sa ne prinda, dar stiam ca baba nu intra decat dupa ce bate la usa dar si asa nu eram siguri ca daca nu ii raspund nu intra in camera. Asa ca noi in loc sa ne bucuram la maxim de placere trebuia acum sa ne gandim cum sa o facem, dar i-a venit o idée lui Ariana aceea de a ne acoperi cu patura si daca era ceva sa ne prefacem ca dormim. Intr-un final am reusit sa ne bucuram de placerea pe care ne o doream chiar daca pozitia a fost incomoda, uitasem si de durere ca placerea o inlocuise si de baba, singurul lucru care mai conta era sa ne simtim noi fericiti. Dupa fiecare placere ne facusem un obicei sa ne sarutam si sa ne multumim fiecare pentru placerea pe care ne o oferisem,ne–am linistit putin dupa care am aranjat patul si am plecat, eu trebuia sa ajung la serviciu iar Ariana acasa.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!