poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 760 .



O iubire destramata 11
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-03-06  |     | 



O iubire destramata 11


A urmat apoi o noua saptamana cand ma intalneam cu Ariana la scoala,dimineta,cand veneam cu tatal meu de la tara, sau la gara la un magazin numit ‘’moda aliss’’ cand veneam de la nasa mea. A doua saptamana de examene a fost mai grea, a avut la materii grele: matematica,fizica,chimie,imi aduc aminte de acea zi cand a iesit de la matematica si a izbucnit in ras zicandu-mi"varza mami,am facut varza,sunt varza",am luat-o in brate am sarutat-o si i-am zis lasa mami daca luasi 5 este bine. Dupa examene,pentru ca acum le termina mai tarziu,ne duceam si ne plimbam,ne cumparam placinte si faceam glume din orce ne venea ca sa ne distram. La ora 13 Ariana avea autobuz si pleca acasa iar eu ma indreptam catre serviciu,dar tot cu autobuzul ma duceam si eu si singurul autobuz care ma ducea la serviciu pleca din centru si trebuia sa o iau pe picioare pana acolo. In una din zile Ariana a mers cu mine sa imi cumpar ceva de imbracat,imi era drag ca mergea si cu mine cineva cu care pot sa ma sfatuiesc ca pana acum eram singur si imi era greu. Mi-am luat o pereche de blugi,o camasa si o pereche de adidasi,eram fericit ca tot ce luasem luasem dupa gustul ei si se bucura si ea cand ma vedea fericit. Imi aduc si acum aminte ce fericita era, se invartea in jurul meu si ma saruta se bucura ca avea langa ea un suflet prea bun care o iubea enorm si care se mandrea cu ea. Ne distram de minune impreuna dupa examene,asa a fost si luni si marti din a treia saptamana,dar a urmat miercuri care era ultima zi de probe, bine cum era si normal erau si cele mai usoare probe muzica si sportul. La sport m-am dus si eu cu colegii cu care daduse examenul sa o vedem in actiune pe Ariana ca ea era singura la aceasta proba. Dar sa vezi la ce probe o pusa, mai intai un pic de curatenie apoi doua scheme de handbal si dupa aceea pentru ca doar cu ea nu facea fata ne-a luat si pe noi sa mutam cateva mese de tenis dintr-o camera in sala de sport. Dupa ce am terminat de adus mesele profesorul ia zis lui Ariana ca dupa ce aduce un dulap din scoala in sala de sport poate sa plece. Ne-am dus amandoi ca sa o ajut fiindca nu vruiam sa se forteze ca si asa nu se simtea bine,o dure stomacul,dar crezand si noi ca totusi va fi usor ne-am inselat ca era ditamai fisetul metallic, si cum ceilalti colegi fugisera acasa ramasese sa ne omoram noi cu el. Am coborat fisetul de la etajul doi pana in curtea scolii ca sa il ducem in sala de sport cu o gramada de injuraturi si mozolindu-ne pe treniguri ca porcii,Ariana mai face si baza de mine ca cine ma pusese sa o ajut, dar int-un final am reusit.
Dupa asta am plecat spre gara, intre timp Ariana se schimbase total numai avea chef sa vorbeasca cu mine, am luat doua placinte si ne-am dus pe’’ bancuta noastra de pe peronul garii unde stateam noi de fiecare data si ne iubeam,de asta o numisem bancuta noastra,si le am mancat acolo. De abia am reusit sa mai vorbesc cu Ariana, dupa ce am mancat am plecat sa dau eu un telefon cuiva si la cat de suparat eram si eu sunasem pe maimutoiul unde statusem cu ea in gazda. Dupa ce am plecat de la telefon {dadusem telefon de unul telefon public}, Ariana m-a intrebat daca pleaca cu autobuzul de 12 (eu eram in concediul in aceea perioada), si i-am zis ca face ce vrea caci o vazusem asa de posomorata si credeam ca este obosita, dar ea sa suparat si a zis ca se duce mai bine cu 12. Atunci eu i-am propus sa mai ramana sa mergem sa bem un suc si sa mancam o prajitura, caci vruiam sa mai stea cu mine ca o mai vedeam peste cinci zile, dar cu aceeasi voce posomorata a zis ca bine ramane dar ca o cearta maicasa daca ajunge tarziu acasa. Am ajuns la autobu acolo intalnindu-ne cu Niky, am mai stat pe peron si iar Ariana m-a intrebat daca se duce cu autobuzul de 12 si i-am zis ca daca numai are chef sa ramana sa se duca, s-a ambitionat si a urcat in autobuz dar la cateva minute pana sa plece autobuzul a coborat si a venit la mine ca eu inca o mai asteptam pe peron. A plecat autobuzul si noi am ramas pe peron cu Niky dar in acest timp decat o data am vorbi si atunci a fost cand eu am intrebat-o daca vrea sa mergem sa bem un suc, dar cu jumatate de gura a zis ca da dar nu pre vruia, asa ca nu ne-am dus.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!