poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 731 .



O iubire destramata 8
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-01-15  |     | 



O iubire destramata 8


I-am zis lui nasa sa ma scoale pe la 6.20 ca intru la serviciu la 7.30 , m-am trezit am mancat putin dupa care am zis ca ma duc la speciala,spunandu-I ca s-ar putea sa mai vin peste o zi sau doua. Dar eu nu m-am dus la speciala ci intr-un triaj de unde am luat un tren care opera acolo si ducea spre gara .M-am intalnit cu Ariana in fata blocului, ne-am sarutat si ne-am dus impreuna la scoala, spunandu-I ca adoua zi o sa vin de la tara si am sa aduc si casetofonul lui Roby sa mi-l repare dupa cum vorbisem. Am ajuns la scoala si iar am asteptat pana pe la ora 9 ,de data asta avea examen la engleza, pe la ora 9 si ceva i-a chemat in clasa am sarutat-o si i-am urat succes. Ne avand ce face m-am plimbat pana la celalalt liceu unde facuse ea pentru a ma duce la o frizerie unde cautam o fata blonda la care ma tundeam eu de cativa ani , dar nu am gasit-o caci ea lucra in doua locuri, si aici si la gara. Asa ca m-am dus la gara dar nici acolo nu am gasit-o si asa am renuntat la tuns ca si asa imi trecuse cheful. Cand am ajuns inapoi la scoala am mai stat putin sip e la 10 .30 a iesit si Ariana spunandu-mi ca totul a fost ok,si ne-am dus la bloc bucurosi ca astazi stam mai mult impreuna’. Cand am ajuns Ariana a inchis usa iar eu m-am aruncat in pat, ea si aruncat ghiozdanul dupa care sa aruncat si ea langa mine, am dat drumul latelevizor si am stat linistiti sa ascultam muzica tocmai erau unele din melodiile noastre preferate. Dupa aceea am inceput sa ne mangaiem , sa ne sarutam si sa ne incingem putin, dupa un timp i-am zis Arianei ca ar fi bine sa se imbrace in ce afost imbracata cu o zi inaite.Dupa ce ne-am incins am inceput sa ne dezbracam unul pe altu ,eu dandui maieul joss a majoc cu mamelele iar ea mi-a dat jos camasa si a incepu sa ma mangaie usor pe piept. Ne bucuram amandoi de placerile pe care ni le ofeream, dupa ce am terminat placerile ne am linistit putin stand aducandu-ne aminte de unele amintiri ale noastre.Stand noi asa si vorbind se apropiase timpul sa plec asa ca ne-am dus in bucatarie si Ariana mi-a pus sa mananc ciorba di aceea care o facusera in ei inseara aceea, ca Roby nu o mai mancase. Ariana mancat putin parizer dupa care am plecat impreuna eu la serviciu iar ea pana la magazine sa ia o sticla de suc.Dupa ce a luat sticla de suc am sarutat-o dulce pe gurita sip e ochisorii si am luat-o la fuga spre statia de autobuz ca eram cam In intarziere.Si cum eram eu in inarziere am nimerit si un sofer pe autobus care nu avea de ce sa se grabeasca si asa am ajuns cu 5 minute intarziere , dar nu a fost nici o problema. Dupa ce seful meu mi-a arata cum sa aranjez un raft cu vopsea lavabila, am mai stat putin dupa care m-am apucat de treaba.

Pe la ora 4 cum aranjam eu la vopsea ma pomenesc ca ma bate cineva pe umar, cand sa zic ce doriti , cine crezi ca era , era Ariana cu o prietena de la bloc. Cand am intrebat-o ce-I cu ea prin Metro , dupa ce am sarutat-o, mi-a zis ca au plecat la plimbare. Dupa ce am terminat cu lavabilele m-am suit pe un stivuitor sad au marfa jos, cand iar pe la spate ma sperie Ariana, dar vazan ca am treaba aplecat sa isi caute niste ochelari ca ar vrea sasi cumpere si uni. Dupa ce am dat marfa jos

m-am mai plimbat putin pe raion si iar m-am intalnit cu Ariana si prietena ei care m-a dus la ochelari si la sepci sa-mi arate care ii plac. Apoi le-am zis ca trebuie sa aranjez in afara magazinului niste vopsea deteriorate si le am zis sa ne intalnim acolo. In timp ce eu arnjam vopseau care puta ca naiba vorbeam cu ele ce idée le venise sa se plimbe prin Metro, dar cred ca Ariana fusese cu idea ca ii era dor de mine. Dupa ce aproape terminasem treaba au plecat si ele spunand ca se duc sa bea o bere ca le este sete ca sa-mi faca mie necaz , ca era o caldura afara si tare as fi beut o bere la rece, dar le –am zis ca vin a doua zi la Arina si beau atunci. Le –am condus pana la autobuz si i-am zis Arianei ca ne intalnim de dimineata si sai spuna lui bRoby sa ma astepte ca ii aduc casetofonul sa-l duca sa mi-l repare. Seara m-am dus pe jos pana acasa ca nu aveam cu ce ajungand tarziu am mancat putin dupa care m-am bagat la somn ca dimineata o luam din loc. M-am trezit pe la 6 si i-am zis lui bunica ca ma duc cu tatica meu cu masina pana la Craiova ca sa duc casetofonul la cineva sa mi-l repare. Vorbisem cu al meu tatasa plecam mai devreme de 7.30 ca trebuie sa ajung pana la 8 fara douazeci sa ma intalnesc cu Roby, dar nu prea ia pasat lui ca pana si-a facut si beut cafeaua a durat si tot la 7.30 am plecat ,ajungand pe la opt fara zece in dreptul scoli lui Ariana, intalnindu-ma cu ea aproape pe acolo. Am sarutat-o si i-am zis de ce am intarziat si ma inteles dar mi-a zis sa ma grabesc sa ajung la bloc ca ma asteapta Roby. Cand am ajuns la bloc i-am dat un bip si am crezut ca se uita pe geam dar de unde sa stiu eu ca el se pregatea sa coboare, asa ca am vrut sa urcla el dar ne-am intalnit pe scari. L-am salutat, mi-a luat casetofonul si la bagat in masina si a zis ca ma duce pana la scoala la Ariana ca este in drumul lui. I-am zis sa mil faca repede dar pana la urma sa dovedit ca nu mi la mai facut deloc. M-am dus la Ariana la scoala si in ziua aceasta am asteptat mai mult decat in zilelel trecute,in ziua aceasta avea proba la limba latina. A intrat in sala pe la 10, am sarutat-o si i-am urat success dupa cum imi facusem obiceiul ca sa-I poarte noroc,am asteptat cam o ora si ceva sic and a iesit parea cam suparata si mi-a zis ca nu prea a stiut bine dar ca afacut ceva. Am sarutat-o ca sa o consolez si am plecat spre bloc, ne-am asezat in pat si am dat drumul la televizor siam stat putin linistiti.

Dupa ce Ariana s-a schimbat am inceput sa ne sarutam si sa incepem aceeasi poveste ca in zilile trecute, dar incercand de data aceasta sa o facem mai bine si mai frumos. Dar cand incepusem sa ne incingem bine si Ariana imi dedea tricoul jos iar eu pantaloni, a inceput sa sune soneria , sari imbracate repede fate comod si linistit in pat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, dar se dusese naiba toata excitatia. Stand linistit si prefacandu-ma ca urmaresc ceva la televizor si ma uitam cu coarda ochiului savad cine era la usa ,era prietena ei care ii era si vecina , si cu care venise si la mine la serviciu , se plictisea acasa si vruia sa stea de vorba cu cineva. Am stat noi de vorba si pana la urma ne-a venit sete , asa ca am trimis-o pe ea sa cumpere doua sticle de bere si o punga de covrigei ca mergeu cu bere. Eu am baut o sticla si ele amandoua una, dup ace ele au terminat Berea lor Ariana incerca sa bea din a mea, dar nu am lasat-o de loc zicandui la gluma ca se imbata si mai vrea sa bea si din a mea.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!