poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2379 .



Rugăciune
personale [ ]
din casa sufletului meu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2010-01-12  |     | 



“Preacurată firea a primit Dumnezeieasca Ta naștere, ca o preaslăvită cunună care oprește taberile vrăjmașului și biruiește cu puterea ei. Pentru aceasta fiind încununați cu podoabele cele luminoase ale darurilor Tale, pe Tine te lăudăm întru tot cântată Stăpână”.

Preasfântă Stăpână de Dumnezeu Născătoare, spre Tine îmi îndrept toată nădejdea rugându-Te cu lacrimi a te milostivi de noi și a înfățișa Tu, Fiului Tău, Cel în Treime închinat, toate necazurile și suferințele noastre.
Până când oițele turmei Sale vor rătăci pe colinele munților încolțite de fiarele pădurii și nu vin spre pășunea cu hrana cea gustoasă a Patriei Cerești?
Până când vrăjmașul le ține prinse în capcana lui amețiitoare să nu cunoască “Adevărul?
Până când, necinstindu-le trupurile, pângărindu-le sufletele, vătămându-le viețile, înșelându-le să nu împlinească Poruncile Divine?
Până când Maica mea rămânem insensibili la “Chemarea Divină” a Blândului Păstor, să nu-I dăm slava, cinstea și mărirea Celui ce, ale Sale fiind toate, dintru ale Sale suntem și noi cei slăbiți de puteri sufletești?
Până când vrăjmașul cel nevăzut ne îngrozește, lovindu-ne cu dureri necontenite?
Până când, Stăpâna mea, va pângării vrăjmașul viclean, “UNA” Evanghelia Celui ce este “Calea, Adevărul și Viața” ca să nu fie mărturisită în toată lumea, la tot neamul, limba și la toată nația pământului?
Roagă-Te Buna noastră să zdrobescă pe acești vrăjmași care ne fac zi de zi, rău, să piară ca fumul de tămâie ca ceara de la Fața focului!...
Roagă-te Mama noastră ca să putem scăpa de obezile păcatului care ne strâge în chingille vrăjmașului diavol.
Roagă-Te nădejdea noastră și mijlocește pentru noi, păcătoșii, la Fiul Tău, Iisus Hristos, Mântuitorul lumii, ca la Ziua cea Înfricoșată să fim cu drepții care se vor bucura, iar păcătoșii vor plânge și nimeni nu le va ajuta, că faptele rele îi vor vădi și-i vor osândi. Până când mănâncă ei pe poporul Tău?
Maria, Pururea Fecioară Născătoare de Dumnezeu, Împărăteasa Cerului, roagă-Te Celui ce cu dreapta Sa cârmuiește omenirea, să ne ajute ca iubirea lui Dumnezeu să se reverse ca un fluviu în sufletele noastre, spălați fiind ca niște “noi născuți”, să devenim “mult plăcuții Lui copii!” Amin.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!