poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 759 .



O iubire destramata 6
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2009-11-23  |     | 



O iubire destramata 6



Seara la ora 22.30 am ajuns la Roby si ne am apucat de vorba in bucatarie ,dupa ce i-am zis sa trasmita felicitarile mele si lui soacra sa si lui nevasta sa , ca dupa ce am reusit sa o coving pe Ariana sa se intoarca acasa,ca drept multumire ele nu o mai lasa sa vorbeasca sau sa se intalneasca cu mine. Roby mi-a zis ca nu stie nimic ca nu mai apucase sa ajunga pe la Simnic si dup ace l-am rugat sa ne ajute sa ne intalnim ca el este singurul care ne intelege si ne poate ajuta , a zis ca v-a face tot posibilul. Intre timp Roby a zis ca ar fi bines a bem si un pahar de bere sa nu stam pe uscat si a tornat in pahare si a inceput sa –mi spuna ca Ariana incepe luni diferentele si ca vorbise cu ea daca poate sa vina de duminica, si daca vine ma suna el sa vin sa ma intalnesc cu ea. Si din vorba in vorba ii spun lui Roby ca la iarna trebuie sa fac rost sa inchiriez o camera ca nu am unde sa ma duc ca la nasa nu puteam sa apelez tot timpul,si mi-a zis ca cunoaste el pe cineva care avea de inchiriat o camera si dup ace vorbeste cu el ma anunta daca mai este valabila oferta. Am mai discutat noi ce am mai discutat si dupa ce mi-a promis ca daca Ariana vine duminica ma v-a suna , am plecat pe jos cam in jur de opt kilometri pana la nasa ajungand pe la 12.30 rupt de somn si de dureri de picioare, dar cum am ajuns m-am si culcat ca a doua zi trebuia sa ma intalnesc la 10 la gara cu Ariana.

M-am trezit pe la ora 8.30, am mancat putin i-am zis lui nasa ca trebuie sa ma intalnesc cu un prieten, si am plecat spre triaj de unde am luat un tren care venea dispre Timisoara si duce pana la gara. Trenul pleca cam in acelasi timp cu autobuzul lui Ariana,si stiu ca am ajuns in gara si cand ma apropiam eu de statia unde tragea autobuzul ei , venea si acesta. Cand s-a dat jos din autobuz Ariana mi-a sarit in brate strangandu-ma de ma sufocam spunadu-mi ca ii era tare dor de mine, am saruta-o dulce pe gurita , ochisorii si pe frunte si am intrebat-o ce-I cu ea singura cum a last-o maicasa sa plece , nu ii era frica ca se intalneste cu mine. Dar mi-a zis ca a trimis-o sa plateasca cablul si sa ia zahar si inca cateva nimicuri. Indreptandu-ne luati de mana sa platim cablul , Ariana imi mai povestea alte motive care le faceau pe mama ei si pe sora ei sa nu o mai lase sa vorbeasca cu mine. La mama ei unul din motive era tatal meu ,care a stat cu mai multe femei ,si ca eu sunt tot ca el si ca v-a avea de suferit daca sta cu mine iar sora ei ca sunt mult mai mare decat ea si ca o influentez si poate lasa fata scoala si tot si pleaca cu mine,diferenta dintre noi fiind de sase ani. Dar Ariana a zis ca nu o intereseaza ce zic ele, noi vom fii tot impreuna la bine si la greusi nu o sa ne tina ele sa nu mai vorbim sau sa nu ne mai intalnim.

Dupa ce am platit cablul am pana la locul unde era odata liceul Tudor Arghezi sa vada Ariana unde da prima proba si cum sunt celelalte probe programate. Am tot glumit si facut baza pe tot drumul, ne simteam perfect din nou impreuna. Luasem cateva placinte de la gara care ardeau si pe care le plasam de la unul la celalalt muscand cate putin de pe margini de unde nu ardea. Ariana radea de mine ca eu nu vruiam sa ma murdaresc de unsoare si daca vreau sa nu ma murdaresc sa o las pe ea sa manance ca ei nu ii este ca se mozoleste. Ne-am intors tot pe jos tot la fel facand baza si glume, am trecut si printr-un targ de magazine unde ne –am uitat dupa cateva haine pe care vruiam sa ni le luam si apoi dupa ce am luat cateva batoane de glucoza de care nu ne mai dezlipeam ne-am indreptat spre gara.

Mancand din batoane si facand glume nu stiu cum a venit vorba despre cum m-am nascut, eu zicand ca am fost adus cu avionul. Ceea ce afacut-o sa rada de se tine cu mainile de stomacsi dandui lacrimile de atata ras, o faceam sa se distreze cu glume ca eu m-am nascut printre avioane, ca poate si pe ele am fost proectat , ca stiu sigur ca a fost o mama dar nu stiu cati tatii. Dupa ce am pornit din nou la drum ca de atata ras numai puteam sa mergem, am ajuns la un super marchet de unde Ariana a luat 10 kg de zahar, conservant si am cautat vopsea de par ca vruia sa o vopseasca pe mama ei dar aici nu am gasit ceeea ce cautam. Ne-am dus apoi la un magazin pe la gara sa cautam vopseaua si faceam baza ce culoare sai luam sa o vopseasca Ariana ca de permanent ma ocupam eu daca vruia.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!