poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1375 .



Doamne ajută
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-02  |     | 



Spune-mi un lucru. Și tu ești din ăia care se închină pe oriunde, cum apucă, în orice poziție? Ca să știu dacă te încadrezi. Ca să mă faci să înțeleg. Că eu nu înțeleg. Nu că nu înțeleg în sensul de a nu înțelege. Pur și simplu nu înțeleg. Și aș vrea. Aș vrea să înțeleg. Și poate dacă înțeleg sau nu, nu ar fi prea important. Dar aș vrea să te înțeleg. Să știu ce e în capul tău când faci asta. Te gândești la ceva? Îți trece ceva prin minte? Ai o rugăciune standard? Spui Tatăl nostru prescurtat? Adaptat nevoilor de moment? Sau Crezul? Poate Înger îngerașul meu. Sau poate Tată Tată Ceresc Tată. Altceva? Ce e în creierașul tău când treci cu mașina prin fața unei biserici și-ți faci o cruce mică, în dreptul frunții? Să nu iei un pieton pe capotă , să bagi suta în cinci secunde sau să-l faci pe ăla cu rabla de lângă tine?Sau când ai trei sacoșe în mâini și te apleci sub greutatea lor, pentru o mini-cruce la piept?Să se nu se ardă ghiveciul pe aragaz? Sau la fotbal. Vrei să marchezi, poate. Sau să nu-ți rupă piciorul sau să te vadă o gagică de pe margine. La examen? Să pici pe subiect? Sau să iei o notă mai mare, poate. Sau când vii dimineața de la discotecă și tatăl tău nu s-a culcat. Să nu te bată? Sau la intrare în discotecă? Să iei praful cel mai ieftin și să-ți rămână și pentru mâine? Sau când urci pe munte? Să nu-ți iasă urs-n față? La televizor, la meci? Să o bage în ațe ai tăi? Sau la biserică? Promiți că nu mai faci? Nu mi-o lua în nume de rău. Nu te ironizez. Departe de mine gândul ăsta. Vreau doar să înțeleg. Pur și simplu sunt întrebări ale unui ins care vrea să afle. Care vrea să învețe. Care vrea să fie învățat. Deci, vreau și eu să știu ce să spun. Sau ce să rog. Spune-mi. Eu chiar vreau să știu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!