poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1456 .



ce ai putea fi
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-01  |     | 



Ascultă-mă pe mine. Ai putea ajunge cineva. Ești deștept. Mai bine inteligent. Și cult. Cred că ai citit ceva la viața ta. Ai trei facultăți. Și master. Ai un limbaj elevat. Crede-mă. Poți fi cineva. Nu mi-o băga pe asta. Că ești șomer. Ești prea pretențios. Ia-o și tu de jos. Uite, de pildă, eu. am spălat closete. Am șters babe la cur. Tot tacâmul. Crezi că umblă câinii cu covrigi în coadă. Brânză bună-n burduf de câine. Înțelege. Nu ai o stea în frunte. Ai învățat. Bravo ție. Da acum ce vrei? Să fii ministru? Tu nu ai școala vieții. Și uite așa te ratezi. Băi. Nu ești un ratat. Ești valoros. E o chestiune de timp. Ce dacă ai 30 de ani. Nu ți-a venit clipa. Nu te-a văzut cine trebuia să te vadă. De altfel, cine să te vadă? Stai toată ziua între cărți. Eu zic că ajunge. Eu nu mai învăț de mult. Ai dreptate. N-am învățat niciodată. Dar am reușit să fac firma asta. Vezi ce bani scot. Păi nu te iau la mine. Că tu vrei să fii director. Ei lasă că știu eu. Nu zici, dar asta vrei. Ce pot să-ți ofer. Nu asta contează. Eu îți spun despre principii. Mă, bani au toți. Tu nu ești ca ei. Nu ești ca noi. Tu ai învățat. Tu trebuie să fii în cercetare sau ceva. Ce naiba să faci tu la firmă la mine? Nu zic nu. Mi-ar prinde bine un om ca tine. Dar n-am unde să te bag deocamdată. Tot o bagi pe asta cu banii. Mă scoți din minți. Uite asta nu înțeleg eu la voi. Bani și bani. N-am zis că vrei să te îmbogățești. Păi dacă nu vrei, la ce mai zici de bani. Uite cum stă treaba. Eu nu le am pe astea cu cărțile. Cu studiile. Ai tăi m-au pus să vorbesc cu tine. Știi că ei îți vor numai binele. Dar n-au cum să te ajute. Și eu de fel nu lucrez cu rudele. Uite ce probleme am cu tine. Nici n-am deschis gura și-mi zici de bani. Eu zic altfel. Să vrei să muncești. Banii vin și ei. Băi, nu știu ce facultate ai făcut. Nu e treaba mea. A fost plăcerea ta. Ai făcut ce-ai vrut. Eu ți-am zis de mult să mergi cu mine. Știu, încăpățânat. Am înțeles. Vrei să ai onoare. Rămâi cu onoarea. O să-ți țină de foame. Una e să stai cu capu-n cărțile ălea, una e să faci ceva în viață. Þi-ai împuiat capu’ numai cu cretinătăți. Ai ajuns un frustrat. Ai și tu o gagică? Sau tot în cărți? Vezi ce zic. Ești dus. Ai trimis cv-uri pe naiba. Și la mine vin zeci. Mă șterg cu ele la cur. Eu de cv-uri am nevoie? Aduc astea bani? Uite…știi ce. Sunt sigur că o să te realizezi. Mai ai puțină răbdare. Dar nu mă mai scoate pe mine din minți. Cine naiba m-o fi pus să vorbesc cu tine. Știu că nu m-ai chemat. N-am vrut să-i refuz pe-ai tăi. Până la urmă ești un ratat. Te las. Știam cum ești. Tu ai învățat. Mă cac în cartea ta. S-a umplut țara de cretini.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!