poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3268 .



Despre stele
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [airfire ]

2002-02-13  |     | 



Stelele...

Nu le potzi numara...nu le potzi denumi pe toate...dar potzi sa le iubesti.
Gaseste una stralucitoare ... si iubeste-o ...ea iti da posibilitatea sa traiesti cel mai intens sentiment pe care-l potzi experimnta tu ca fiinta neinsemnata...omul.
M-am gandit de ce imi place albastrul... in sistemul nostru solar Pamantul este singura planeta care are stralucirea de nuantza asta..si asta ..de ce? pentru ca substantza dominanta este apa...de aici ..culoarea albastra... apa...reprezentand viatza.De aici ce sa inteleg... ca imi place viatza?..da, imi place...Sunt perioade in mintea mea cand totul se schimba spre cenusiu...
cenusiu fiind o culoare tranzitorie de la alb la negru... adica intre bine si rau .. intre fericire si dezastru.vezi tu?... cenusiu dar niciodata ..alb sau negru pur...
Oare nu exista fericire absoulta?...ash vrea ..dar kestia asta ar insemna sa existe si opusul ei...doar pentru a se pastra echilibrul asta pe care se bazeaza unviersul..asa ca realitatea care ni se prezinta e cea mai buna optiune pe care o avem noi la ora asta.
Bun... am stabilit ca nu exista ideal... ce ne facem noi acum ? .. in continuare...
Pai.. simplu .. traim...la un moment dat ne ducem si noi...odata cu noi si steaua care ne era destinata...
Dar stelele nu se vad numai noaptea... exista o stea care ne incalzeste mereu.. cu toate astea nu indraznim sa ne uitam la ea cu aceeasi pasiune... pentru ca ne provoaca durere..suferinta...
Ne este frica e suferinta ... nu indraznim sa facem sacrificii pentru ideal...suntem oameni.
Si daca m-as indragosti vreodata de Soare.. ce m-as face?
As alerga mereu ca sa nu-l mai pierd din privire...as plange cand s-ar stinge usor la apus???
Ma resemnez..renunt la ideal.. ma rezum la una din stelele care se vad noaptea...
Am de unde alege..sunt multe...si toate ale mele..si ale tale... nu-ti face griji pentru stelele tale...La numarul infinit de stele ar fi mult prea greu sa ne alegem aceeasi stea...
Ma opresc repede..aici..fiindca nu mai vreau sa mai gandesc... nu mai vreau sa ma mai agit... am obosit... e prea stralucitoare problema pentru mine.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!