poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1154 .



In ceasul din urmă
personale [ ]
la foamete mare lupii se mănancă intre ei...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2005-06-13  |     | 



Fiului meu

Ai să intelegi, măcar acum, in ceasul acesta mult tarziu, că nu poti ajuta pe orisicine?! Mai ales pe ăia orbii din interiorul de suflet? Pe ăia de hrănesc serpii veninosi sau cainii turbati(in piele de om), dintr-o milă bolnavă, milă ce nu inseamnă undiță pentru hrană, ci luciu de apă exploatat miseleste?
N-ai să-mi cresti niciodată mare? N-ai să vezi că partea aia de lume atinsă de turbare sau de jigodism nu are salvare?! Divagatiile mele medicale - chimice nu erau povesti de adormit copil mofturos, credul pană dincolo de ingăduință față de omenescul ascuns (bine de tot, in tot felul de fapte fără logică, fără scrupule)... Iubesc fiintele vii, oamenii si animale, nu suport insă boala fără leac - răutatea nativă, dobandită, jigodismul, turbarea, la om si la animale... si nu fiindcă nu as cunoaste mila, ci fiindcă stiu pană unde a ajuns medicina... si fiindcă nu mă vreau contaminată nici eu, si nici alti semeni ai mei, numind semeni si animalele sănătoase... m-ai acuzat că am dezertat din acea linie fără limită... am visat cu ochii deschisi ca intrand in barlogul lupilor ii pot determina prin exemplul personal să dobandească caracter uman... Lupul isi schimbă blana da' năravul ba... Pană unde ai să crezi că se poate merge astfel? Cand ai să te intorci la adevărata ta menire, la vindecarea si mila față de acei care te pot intelege fiindu-ti egali in simtire...
Dragul meu, repet pentru ultima oară, mărgaritarele nu se dau la porci... si ai grijă, muscătura de om turbat n-are salvare...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!