poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 682 .



in spatele oricarui om remarcabil se afla o femeie
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rhadookoo ]

2005-05-07  |     | 



imperii se ridica din cenusa celor vechii ca niste pasari phoenix si sfarsesc tot acolo. la fel ca oamenii, bunii si rai, neimportanti sau remarcabili. la fel ca tot. si totusi intre ei exista o diferenta... toti eroii aveau pe cineva. si oamenii remarcabili... degeaba ai totul daca nu ai cu cine sa te bucuri de ele. toti aveau cate o inima la care sa se intoarca acasa, langa care sa se bucure, langa care sa planga, cu care sa se sfatuiasca. adlof o avea pe domnisoara braun, cezar si clepatra si asa mai departe. si daca dragostea poate ajuta oamenii de rand sa faca lucruri marete... ce te face sa crezi ca pe tine nu te poate ajuta? vei vedea, cand ve iubi, ca toate portile care pana acuma ti-au fost inchise se vor deschide si te vor primi ca pe un rege de mult plecat. toti cei care pana acuma ti-au fost inamici vor cadea la picioarele tale tremurand ca si cum ar sta in fata celui mai puternic om din univers. dragostea te ajuta sa intelegi ca lumea e mult mai mare decat percepem si credem noi. este cheia care iti deschide usa spre viata vesnica, este misterul Atlantidei, este cea mai mare descpoerire a omului. multi o cunosc, putini o apreciaza pentru adevarata ei valoare. de ce? pentru ca ni se pare comuna. pentru ca AVEM IMPRESIA ca o avem si daca nu o avem...ca e ceva ce nu e prea greu de obtinut.din contra. e ca un foc. se naste din cea mai mica scanteie, si pana-ti dai seama ce s-a intamplat arde devastator in doua inimi. dar... chiar si cel mai mare foc moare fara aer. retine asta tu: dragostea te poate urca pe cele mai inalte culmi si te poate tranti de acolo intr-o singura zi. trebuie sa iti urmezi inima si e va duce in cele mai interesante locuri ...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!