poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1598 .



singura (cazand)
personale [ ]
the king has died

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bulletproof ]

2005-02-20  |     | 



cad. stiu asta. nu ma opun. nu mi-e frica si totusi nu am curaj sa ma uit in jos. asa se intampla de fiecare data. zbor, cad, plang, zbor, cad... asta e doar o incercare nereusita de a-mi confectiona niste aripi din otel. nu prea imi ies. "Fumatul provoaca dependenta si este periculos" ei si? cate lucruri nu provoaca dependenta...?! tie ar trebui sa iti puna un astfel de semn, pe piept, pe frunte...unde vrei tu... si cad in continuare. puteam sa raman acolo sus si sa fi fost eu singura care inca mai crede.. dar nu, stiu ca e imposibil. sunt fericita, acum stiu ca existi, dar sunt trista, nu esti al meu. stiu, cam posesiva, nu-i asa? nu e o atitudine matura, sunt sigura. asta e clar, sunt un copil care inca mai crede in adevar. sper sa pierd acest mic dezavantaj care ma face slaba..ma ajuta sa cad cu o viteza ametitoare. de data asta sunt sigura ca o sa ma lovesc rau de tot. dar asta nu ma va opri. o sa incerc sa zbor din nou pana la tine si apoi, sigur, o sa cad din nou. de fiecare data o sa ma doara si mai tare impactul cu solul, dar o sa rezist. pana cand? pana nu voi mai putea sa rezist..si n-o sa ramana din mine decat un corp cu multe vanatai. suflet? de unde? prea am cazut de multe ori. si totusi o sa imi mai rup o bucatica... si o sa iti zic vorbele alea care sunt rele cu mine, stii despre ce vorbesc... nu mai zic nimic. acum am putina treaba. mai am de cazut putin. apoi ma ridic. zbor. cad din nou? cad.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!