poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1327 .




eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [free_as_lilith ]

2007-02-10  |     | 



eu: iar plangi, nebuno? termina, ca imi inunzi sufletul!
inima: normal ca plang. mi-e dor de EL! imi lipseste ataaat de mult!
eu: termina, pentru numele lui dumnezeu! nu il capeti inapoi, sa iti fie clar! degeaba te smiorcai!
inima: te rog!!! daca ma lasi sa sangerez prea mult, voi muri in curand.
eu: foarte bine! numai din cauza ta am suferit atata! mori!
inima: dar nu e vina mea ca...
eu: MORI! MORI!!!! nu mai vreau sa simt nimic! NIMIC!!!
inima: dar trebuie! nu poti trai fara sentimente!
eu (cu glas batjocoritor): ba cum sa nu??? si inca ce bine voi trai fara sentimente! gata cu durerea, cu dragostea, cu nefericirea, gata cu totul. mi-am incheiat socotelile cu viata.
inima: nu spune asta! esti tanara, ai timp sa iubesti toata viata.
eu: tocmai asta ma sperie. nu, nu, nu! nu mai vreau sa iubesc! asculta, inimo, nu vreau sa te mai indragostesti vreodata! ma auzi? iti interzic categoric sa mai iubesti pe cineva!
inima: nu imi poti interzice sa iubesc! inimii nu ii poti dicta!
eu: nu??? mai vedem noi!
inima (speriata): gata, imi retrag cuvintele! nu mai zic nimic. iarta-ma!
eu: sa te iert??? numai tu ma bagi mereu in bucluc. cum ai vrea sa te iert??
inima: haide, stii ca nu e vina mea!
eu: ha, te pomenesti ca e vina mea, nu?
inima: nu, e vina Destinului.
eu: pe naiba! nu exista Destin!
inima: cum sa nu?! e prietenul meu cel mai bun. vezi? numai EL imi poate dicta de cine sa ma indragostesc, nu TU!!!
eu: da? atunci va urasc pe amandoi!
inima: de ce???
eu: uite asa. pentru ca din cauza voastra dau mereu peste persoana nepotrivita.
inima: dar daca nu ai da peste persoane nepotrivite si nu ai sti ce e durerea, nu ai mai putea sa apreciezi persoana potrivita si fericirea pe care o aduce cu ea.
eu: daca asta e pretul pentru fericire, nu o vreau!
inima: nu stii ce vorbesti!
eu: ba da!
inima: ba nu!
eu: ba da!
inima: ba nu!
eu: iti jur ca daca ma mai contrazici, te smulg acuma din pieptul meu si te arunc in foc.
inima (oripilata): nu poti face asta!!!
eu (razand diabolic): ma pui la incercare?
inima (speriata): nu, nu! te cred. serios ca te cred! nu trebuie sa imi dovedesti nimic.
eu: o voi face, intr-o zi, sa stii!
inima (si mai speriata): ce? ce vei face???
eu: voi pleca departe departe...
inima (mai calma): haide, lasa gandurile astea melancolice! mai bine gandeste-te cu ce te imbraci la petrecerea de diseara!
eu: ce petrecere?
inima: cea la care te-a invitat colegul tau cel dragut!
eu: nu ma imbrac cu nimic, pentru ca...
inima (razand cu pofta): nu te imbraci cu nimic?? vrei sa il dai gata din prima seara??
eu (rastita): taci, proasto! vroiam sa spun ca nu ma duc la petrecere.
inima: cum sa nu mergi? aveam planuri pentru tine. le-am pus la cale, impreuna cu Destinul, de ceva vreme.
eu: cu atat mai mult. voi sta acasa!
inima (furioasa): NU!! trebuie sa mergi! trebuie! iti ordon sa mergi!
eu: taci odata! nu poti sa imi ordoni nimic! vrei sa fac ce ti-am spus?
inima (cu glas rugator): te rog!! du-te! fa-o pentru mine! te implor!!
eu (nehotarata): nu stiu... nu cred...
inima (varsand lacrimi de crocodil): te rog!! du-te! te rooog!!!
eu: bine, bine! ma duc, dar taci odata, ca ma innebunesti!
inima (zambind sireata): abia astept! ce ma voi distra!
eu: ce ai de gand?
inima: nimic. serios, nimic.
eu: nu stii deloc sa minti.
inima: nu ai incredere in mine? nu am niciun plan, sa stii.
eu: lasa, ca stiu eu cum sunteti voi, inimile. din cauza ta am plans nopti intregi si am suferit cumplit!
inima: promit ca de data aceasta nu va fi asa! crede-me!
eu: deocamdata, nu cred nimic. vom vedea mai tarziu. dar iti jur un lucru! daca ma faci iar sa sufar, te smulg din piept si te arunc direct in foc. sa nu uiti asta!
inima (privind speriata in jur): nu ai face asta, de fapt, nu? zici doar asa, ca sa ma sperii! nu?
eu: tu ce crezi?
inima (tremurand de frica si vorbind cu glas neconvingator, mai mult pentru sine): ei, lasa! va fi bine, vei vedea! totul va iesi bine! sa speram ca va fi bine...
eu: sa speram, pentru binele tau.
inima (zambind fals, cu spaima): sigur ca va fi bine! simt eu asta!
eu: stiu eu cum simti tu mereu ca e bine... in fine, acum ma duc sa ma pregatesc pentru petrecere! ai grija ce planuri faci pentru diseara! tu si Destinul nu faceti o echipa prea buna!
inima: fii pe pace! va fi mai mult decat bine!


oare...???

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!