poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 187 .



despre Universul Cunoașterii
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-01-31  |     | 



Acum la vârsta senectuții stăpânesc un Univers al cunoașterii prolific, mirific, nimeni și nimic nu mă poate face să renunț la proiectul de al extinde la infinit.
Steaua mea generoasă a turnat în conștiința mea vise mărețe care s-au împlinit, la sfârșitul vieții o stea vreau să devină spiritul meu, noapte de noapte să veghez la binele , pacea și armonia lumii viitoare.
Venus guvernatoarea zodiei Taur (din care fac parte și eu)
m-a înzestrat cu un romantism fenomenal, mi-a cizelat gândurile, mi-a rafinat credința în Univers și divinitate,
astfel că acum pot crea bună dispoziție, mult entuziasm în jurul meu, în cercul meu de prieteni, pe rețele sociale.
Acum sunt convinsă că atunci când omul își pune o dorință, universul lucrează pentru realizarea ei.
Am visat de mic copil să devin un om însemnat care să îl facă mândru pe tatăl meu, am reușit mi-am creat un nume cu rezonanță în cultura românească, grandioasă, fenomenală.
Timpul solar a fost generos cu mine, am fost fericită, iubită respectată, prețuită de sufletul meu pereche Alexandar.
Am avut zilnic condiții optime să evoluez, natura a transferat în mine mirajul paradisiac.
Am trecut și eu prin suferințe ca tot omul de altfel dar le-am considerat lecții importante de viață, menite să mă facă mai puternică, cucernică.
Spiritul meu a purtat o cruciadă în universul cunoașterii, cerul și-a deschis ferestrele, porțile, ca să culeg din gradina Edenului fructul cel mai valoros, având în el elixirul fericirii al vieții.
În studiile mele privind lumea, cuvintele s-au fructificat, m-au hrănit permanent deopotrivă cu roadele pământului, una mai mai delicioasă decât alta.
Credința în univers și divinitate a îmbogățit zestrea cerească, genetică, cu care am venit pe pământul Românesc miraculos, mirobolant.
Bunul dumnezeu, Tatăl ceresc și-a pus mâna pe creștetul meu, i-am simțit mângâierea când mi-a fost greu.
Toate învățăturile cumulate din Scriptură au făcut din mine un om înțelept, un gânditor asumat, responsabil cu destinul în continuă evoluție.
Am împărtășit din cunoașterea mea, cu oamenii din jurul meu pe tot parcursul vieții, fără ca să pretind nimic în schimb, întâmpin viitorul cu viziuni creștine, mărețe, lucide.
Este un miracol faptul că conștientizez ideea că sunt fiica soarelui ca spirit, că sunt fiica universului ca suflet, că am sute de milioane de frați și surori pretutindeni pe glob.
Acest raționament m-a dus la concluzia că avem misiunea nobilă să facem schimbări cu privire la nivelul de gândire al vieții, al evoluției cunoașterii.
Universul a transformat materia cenușie din psihicul meu într-o multiformă, multicoloră spiritualitate.
Constelații de stele așază lumina strălucitoare în cunoașterea mea.
Dintre toate experiențele mele de viață triumfală se distinge o formă de cunoaștere, un exemplu demn de urmat.
Altceva nu-i mai cer universului.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!