poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 281 .



despre inteligența emoțională
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-01-30  |     | 



iubirea este energia cea mai complexă care formează și dezvoltă inteligența emoțională.
centrul iubirii se află în inimă.
situați în permanență pe frecvența iubirii oamenii își pot realiza toate visele, toate proiectele cu succes.
un câmp cu flori, zborul pasărilor și al fluturilor, copacii înfloriți, înverziți sau plini de roade, peisajele pline de miraj al naturii, susurul unei ape curgătoare cântecul, dansul, îmbrățișarea, mângâierea creează emoții puternice.
de asemeni cuvintele calde cordiale prietenoase creează emoții ample, complexe.
inteligența emoțională desăvârșește intelectul îl face să rezoneze cu divinitatea, cu universul, cu arta cu cultura, cu lumea înconjurătoare. o multitudine de surse fac conexiuni cu inteligența emoțională, cerul plin de stele, răsăritul soarelui, curcubeiele născute printre ploi, aspecte care nuanțează multiform emoțiile creează un minunat confort spiritual, în întreg organismul celulele bolnave se regenerează, neuronii simt renașterea atomilor iluminici arși din cauza gândirii negative.
întregul potențial al inteligenței mentale este generat de inteligența emoțională, toate organele vitale din organism funcționează conform emoțiilor a senzațiilor.
termenii inteligenței emoționale determină evoluția oamenilor, înălțarea pe cele mai înalte nivele existențiale.
geneza fericirii este creată de inteligența emoțională.
să nu lăsăm inima și mentalul pradă emoțiilor negative, să nu lăsăm întunericul să ne șubrezească spiritul creator, inovator.
toate organele vitale să le umplem cu iubire conform voinței lui Dumnezeu.
este vremea ca fiecare om prin iubire să producă schimbări radicale în mediul social în care își desfășoară existența.
în ceakra inimii este sediul Maicii Dumnezeie, spiritul planetei maternal, așadar inima să o ținem permanent pe frecvența iubirii divine pentru ca nimic niciodată să ne împiedice să devenim ființe îndumnezeite.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!