poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2195 .



Realitate
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [aitd ]

2010-02-22  |     | 



Lucrurile care se intampla in viata sunt ciudate apar cand nu te astepti ,totul in jurul tau se duce de rapa cat ai clipi se pare ra puterea gandului este una importanta ,intr o clipa esti tradat de cei mai buni prieteni esti lovit si de vreo boala sentimentele fata de persoana iubita sunt confuze,totul in jurul tau se intuneca.Atunci viata devine ca un joc de noroc nu stii daca o sa pierzi sau o sa castigi totul.
Esti singur cel mai urat sentiment sa nu ai cu cine sa vorbesti sa ai pe cineva in care sa ai incredere sa ai pe cineva langa tine ca sa iti dea un sfat.Viata ????? Nu cred ca se poate defini asa ceva e ceva mult prea elaborat pentru gandirea mea si daca as putea sa o definesc nu as putea sa o accept,toata culoarea toata armonia tot ce este frumos tot ce este unic pe lumea asta a disparut .A fost inlocuit intr o secunda de o lume corupta de o lume in care banii sunt totul de oameni care de fapt sunt marionetele baniilor .Lumea a devenit precum o jungla in care ne luptam sa supravietuim,sentimentele oamenilor nu mai sunt asa profunde relatiile intre majoritatea cuplurilor sunt doar pe interes ,majoritate oamenilor nu stiu sa aprecieze sentimentele celor din jur ci doar judeca comportamentul lor .Simt ca traiesc dar intr un vis urat as vrea sa fie doar un vis sa nu mai simt nimic sa fiu rece sa fiu indiferent cu totul vreau sa uit totul nu ma judecati pentru ceea ce scriu ,atat va rog .De ce toti judeca cand nu se privesc pe sine ? De ce e atata rau in jurul nostru ? De ce nu putem sa schimbam anumite chesti care ne fac viata mai grea.Speranta moare ultima si eu o data cu ea .. dar speranta e pe moarte.. ii bate si ultimul ceas ....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!