poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2474 .



Fascistul si peremistul
personale [ ]
Intalnire pe calea ferata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [catalinp23 ]

2004-04-08  |     | 



Fascistul si peremistul s-au intalnit in trenul meu. Fascistul e din Ploiesti, e tuns scurt, cazon, e imbracat intr-o geaca de piele maronie, e incruntat, in timp ce peremistul e din Buzau, are parul lung, lucios, e nebarbierit, imbracat intr-o geaca turceasca pe care scrie "FISHBONE" si are o figura senina. Fascistul e student la drept, peremistul – la geografie.
Fascistul si peremistul sunt reali; ei s-au intalnit in trenul meu.
Acum discuta.
Mai intai, peremistul vorbeste despre alimentele care au prea multi conservanti si prea multe substante nocive. Fascistul spune ca, din cauza asta, n-a mai mancat salam de vreo doi ani. Apoi totul se invarte in jurul notiunilor de "apa grea" si "apa usoara". Peremistul spune ceva despre unicul izotop al hidrogenului. Fascistul intreaba unde se gaseste apa grea,in balti?
Apoi peremistul vorbeste de vinul ieftin, "la vreo 14-15000 de lei sticla". Fascistul crede ca vinul asta e "sintetic", adica nu e natural si nu e nici sanatos, pentru ca pe el, dupa ce a baut asa ceva, l-a durut ingrozitor capul. Peremistul insa isi permite sa-l contrazica, spunand ca,de vreme ce e ieftin si ii place "la gust", vinul e bun. Fascistul nu e de acord si afirma ca, in timp, durerile de cap il vor supara si pe peremist. Disputa mai continua cativa kilometri, cei doi nereusind sa ajunga la vreun acord, asa ca tac.
Fascistul si peremistul nu au discutat despre politica. Nu au avut timp, chef, nu s-au gandit la asta sau poate n-au avut nimic de spus. Cu siguranta, se vor mai intalni.
Trenul meu ajunge la destinatie si cei doi se pregatesc sa coboare.
Fascistul priveste cu neincredere si maxima seriozitate adidasii peremistului si, cu precautia omului care stie ca raspunsul pe care-l va primi va fi decisiv in a-si face o parere despre celalalt, intreaba: "Tu ii speli p-astia?".

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!