poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1364 .



Maxime 25
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2022-01-28  |     | 



661.Fluxurile competiționale optimale generează energii concentrate şi de amploare, focalizând omul pe performanțele conectate la sensuri, obiective şi țeluri de natura succeselor.

662.Energiile concentrate şi imuabile ale fluxurilor competiționale optimale, dezintegrează energiile fluxurilor non-competiționale.

663.Fluxurile competiționale optimale aparțin de omul care şi-a cizelat sagacitatea şi a dat apogeu inteligenței sale.

664.Fluxurile competiționale optimale elimină ineficiențele, incoerențele, dihotomiile şi sincopele dintr-o viață căreia îi umple cu prea-plin spațiile flexibile.

665.Fluxurile competiționale optimale ajustează traiectoria existențială, apropiind-o de asimptotă.

667.Fluxurile competiționale optimale transmută gregaritatea, surogatele, grosierul şi ignaritatea încuibate în viața omului troglodit şi obtuz, în elevația, finețea, sofisticarea şi stilizarea ce sunt caracteristicile omului erudit.

668.Fluxurile competiționale optimale înlocuiesc orizontalitatea vieții cu oblicul înțesat cu plusuri, puncte nodale şi reuşite.

669.Fluxurile competiționale optimale înscriu oamenii care le manevrează între coordonate superioare, având ca ordonată performanțele şi ca abscisă optimul.

670.Când omul se află la o distanță egală între performanțe şi optim, nimic nu îl poate opri din ascensiunea, expansiunea, trendul şi ascendentul pe care şi le integrează în matricea şi în sensurile sale.

671.Când omul se află la o distanță egală între optim şi non-optim, depinde de proporția dintre calități şi defecte, potențialități şi non-aptitudini şi succese şi insuccese pentru a alege unul sau altul.

672.Când omul se înscrie între coordonatele inferiorităților, este invadat de involutiv, tendințe refractare şi adictive, fiind străbătut de fluxurile non-competiționale.

673.Omul performant, străbătut de fluxuri competiționale optimale, se înscrie între coordonatele trasate de competitiv.

674.Omul neperformant, traversat de fluxuri non-competiționale, nu poate părăsi coordonatele trasate de non-competitiv.

675.Fluxurile competiționale optimale omogenizează realitatea, eliminându-i interstițiile în care se pot încuiba irealitățile ce-i dau fluctuații şi sincopări.

676.Fluxurile competiționale optimale construiesc ființării o hiperbolă, retezându-i oscilațiile negative şi dând amploare oscilațiilor pozitive.

677.Fluxurile competiționale optimale dau acuitate conştientizării unei vieți conectate la competiția ce deschide un portal înspre bună-stare.

678.Fluxurile competiționale optimale se racordează la fluxurile ființei universului, care dacă s-ar revărsa în ființe le-ar produce catharsisul, samadhi-ul şi satori-ul.

679.Fluxurile competiționale optimale pot stabiliza o fericire cameleonică, ce nu are aceeaşi consistență, aceleaşi efecte şi aceeaşi intensitate la toți oamenii.

680.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale optimale, fericirea infidelă nu poate dura şi persista, golurile ființiale nu pot fi umplute cu ceva convenabil, pozitiv şi atractiv, iar suferința nu poate fi diluată, ci doar poate glisa de la insuportabil la suportabil.

681.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale optimale, omul nu-şi poate ataşa obiectivele la competiție, astfel încât acestea capătă tente de irealizabil.

682.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale optimale se manifestă fluxurile non-competiționale care curg în mod discontinuu printr-o viață de care s-au prins necompetitivul, non-combativul şi insuccesele.

683.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, existența este covârşită de non-jocurile care pot aduce în ființialul omului pierderile, care dacă se acutizează şi augmentează, aduc în proximitatea ființei falimentul fiind mai funest decât declinul.

684.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, omul îşi dispersează sensurile, viziunile, convertirile şi potențele şi în existența sa pătrund divergențele.

685.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, se acutizează iresponsabilitățile cu prelungiri în neasumări şi neimplicări şi care evită sarcinile, incumbările şi problemele dificile.

686.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, omul apelează la expectanțe şi procrastinări, care îi schițează laşitatea.

687.Curajul are propensiune la fluxurile competiționale şi la inițiativele temerare, respingând expectanțele şi agreând acțiunile.

688.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, oamenii reacționează în mod oripilant la vicisitudinile, obstacolele, intemperiile şi furtunile existențiale generând seisme ființiale.

689.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, oamenii sunt lipsiți de intuițiile precedând inițiativele ce sunt sursa schimbărilor.

690.Fluxurile non-competiționale atrofiază intuițiile şi viziunile care reflectă distopiile.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!