poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3107 .



scrisoare despre iubire
personale [ ]
în vreun fel Colecţia: Poezii de dragoste

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Euridice4ever ]

2012-08-18  |     | 



iubirea iubirea nu există doar povești cu oameni nătângi care cred că alți oameni i-ar putea atinge în vreun fel în care nu i-a mai atins nimeni până atunci într-un fel pe care nu-l vor uita niciodată deși a doua zi nu mai știu cum îi cheamă ești în deltă acum și nu-ți pasă că trebuia să mergem la film tu vrei doar să atingi și să fii atins în felul acela pe care poeții naivi îl numesc iubire în felul acela în care te simți atât de bine în brațele ei întreg universul se cuibărește câteva secunde și țuști apoi zboară mai departe spre alte maluri zări depărtări și țări uneori la brașov alteori la budapesta sau mai stiu eu pe unde aleargă picioarele tale și apoi se întorc în locul acela în care ne atingem cu sete cu foame cu ură cu dragoste niciodată cu indiferență asta o păstrăm pentru zilele următoare lungi și cenușii agitate și haotice în același timp privesc paharul pe jumătate gol și jumătățile lui suntem noi cea plină eu cea goală tu ne potrivim de minune când unul pleacă celălalt vine și invers mereu invers acelor ceasului se învârtesc viețile noastre dorințele au o limbă mare și una mică cu cea mare ne trăim pasiunea cu cea mică ne facem reproșuri ele nu pot fi nicicând împreună se întâlnesc doar pentru câteva secunde între picioarele tale și-ntre buzele mele apoi între buzele tale și-ntre picioarele mele dragostea se măsoară în felul în care limbile noastre vorbesc se-ntâlnesc se ating și apoi se mușcă de buze de sâni de cur până când dispărem cu totul doar ca să reapărem mult mai înalți și mult mai frumoși ca brazii pe un vârf de munte imposibil de cucerit de escaladat de aservit după urmează desigur căderea în prăpastii de angoase frustrări și scenarii horror iubirea nu poate învinge nu poate exista nu poate respira decât cu tuburi de oxigen literar în camere întunecoase oamenii (nătângi) își trag cu greu răsuflarea draperiile concluziile despre poveștile lor în care cred că cineva în vreun fel…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!