poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1335 .



Pe scurt
personale [ ]
Într-o săptămână germană – 37

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Delagiarmata ]

2011-10-02  |     | 



Festivalul de Literatură din München va avea loc între 10 și 27 noiembrie. Sunt așteptați peste 70 de autori care vor citi în 140 de șezători literare din operele lor. Nume cunoscute: Wolf Biermann, Ian Kershaw, Corinne Hofmann, Thea Dorn.

Fundația de Literatură Bavaria organizează un concurs pentru autori tineri, până la 35 de ani. Tema: heute.gestern.morgen (azi.ieri.mâine). Textele nu au voie să fie mai lungi de 10 pagini DIN A4. Ultima zi de primire este 12 februarie 2012. Textele pot fi trimise la adresa: Literaturstiftung Bayern, Dr. Christine Fuchs, Hohe-Schul-Straße 4, 85049 Ingolstadt, Tel: 0841 – 305 1868, [email protected]. Limba textelor nu este specificată, dar probabil se așteaptă texte în limba germană.

Editura Hoffmann & Campe a anunțat că scriitorul Siegfried Lenz (*1926) va fi numit cetățean de onoare a orașului său natal Lyck din Prusia de Est, azi Elk în Polonia. Șeful editurii germane, Günter Berg, a declarat că decernarea acestei cetățenii de onoare este „un semn important de bună colaborare“ între Germania și Polonia.

Renumita editură Eichborn din Framkfurt își va încheia la 30 iunie 2012 definitiv activitatea. La Târgul de Carte de la Frankfurt editura va mai fi prezentă, dar primii angajați vor fi concediați deja la sfârșitul anului curent. Se pare că doar ediția specială Die andere Bibliothek (Biblioteca celaltă), editată mulți ani de Eichborn, va putea fi vândută unui cumpărător serios, al cărui nume încă nu a fost făcut public. Printre scriitorii apăruți la această editură se numără și Tudor Arghezi.

A trecut timpul concediilor de vară. Oare câți oamni au citit una sau mai multe cărți în timpul concediului? E clar, nu o vom afla niciodată. Totuși există statistici interesante în această privință. Asociația Librarilor Germani a întrebat anul trecut cetățeni germani (numărul nu este cunoscut) și a publicat următoarea statistică: 88% dintre oameni citesc în concediu. Dintre aceștia 27% citesc foarte mult, 61% puțin și doar 12% deloc.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!