poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3150 .



Casa\"ELIAD\"
personale [ ]
Nostalgie si Traire......

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [simi ]

2005-07-29  |     | 



Casa ELIAD.....club folk....Am trecut de nenumarate ori prin fata ei.De fiecare data in graba,cu treburi urgente de rezolvat,de fiecare data cu regretul de a nu ma putea opri sa vad ce este inauntru.Casa ELIAD...club folk....nostalgie.Ei bine,nostalgie,da!Sunt la o varsta la care pentru mine cuvantul folk este magic,sunt la o varsta la care pentru mine cenaclul Flacara sau serile de muzica folk si poezie insemnau viata,energie,putere,descatusare,nevoia de a trai.Am cantat,am scris am compus dar.....inevitabil anii trec,se strang alte si alte probleme,parul albeste la tample iar anii tineri se strag,acolo,undeva,intr-un coltisor al inimii.Si treci pe langa Casa ELIAD si iti sclipesc ochii,coltisorul cu amintiri se zbate mai puternic,si,te intrebi:ce este acolo?cum o fi inauntru?se canta?se spun poeme?
DA!se canta,se spun poeme,se joaca teatru!se emana cultura(e prea pompos?poate ca nu)
Am fost acolo,am intrat!M-a luat de mana Bogdan,ursul nostru,deh,ba,m-a pus sa iau si chitara cu mine,si m-a dus ACOLO!
Demisol,cafenea?Pe pereti,chipurile monstrilor sacri ai folk-ului romanesc,instrument muzicale,un aparat vechi de filmat,rumoare calda,chipuri noi(pentru mine),chipuri senine,degajate,intr-un cuvant "cenaclul Agonia"daca mi se permite sa spun asa,caci pentru mine ce s-a intamplat acolo a fost un "cenaclu"(nostalgia mea,deh)
Si a fost un VIS!Mi-am plimbat ochii pe cuier ca sa zaresc poemele atarnate ale lui Lupisor,care imi mangaiau auzul,
mi-a descretit fruntea Sache si fetele lui cu "Madicina muncii",si apoi o intraga valtore de nume soptite de Bogdan la urechea mea:Amalii,Dora Violet,Oana Ditu......nu mai stiu!I-am iubit pe toti.Mi-au patruns in coltisorul meu usor prafuit si mi-au inseninat amintirile.
Am urcat si eu pe scena!Bogdan,Silvia,Anita,Loredana,am interpretat un pasaj de Cehov,am cantat,am recitat,si totul firesc de parca am fost acolo dintodeauna!
Multumim "AGONIA"ca ne-ati primit si ne-ati adoptat.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!