Comentariile membrilor:

 =  Trup
Alina Maria Bica
[19.Jun.06 10:22]
Adrian,

frumos spus despre atingerea trupurilor care ne dau doar iluzia vieții și a plăcerii. Trupul doar ne adăpostește însă...înăuntru undeva ar trebui să fie mai bine. Mi-a plăcut și te citesc cu aceeași plăcere...

Alina

 =  Adrianus
Rusu Cristina
[19.Jun.06 12:10]
"dar dragostea n-acopera trupul". ai vazut foarte bine diferenta dintre boala trupului si cea a sufletului. cred ca asta e baza poeziei. :))

 =  De remarcat
ramona iancu
[19.Jun.06 13:23]
Maternitatea nu te scapa de singuratate, iti da responsabilitate si te ameteste cu iluzia continuitatii. De remarcat, ca ti-ai pus problema!

 =  adrian suciu versus iulius evola
Dan Carlea
[19.Jun.06 13:31]
Multe elemente de valoare in acest poem,iar partea cu "Uneori, trupurile se ating între ele
și produc acea premoniție a morții
pe care ignoranții o numesc sex " e de-a dreptul de domeniul lui Evola.
Subtilitate a trairii -"Ori
stau atît de-nghețate-ntre crini încît fiii lor
detestă crinii pentru restul vieții".
Poetul recidiveaza in reusita.



 =  "acea premoniție a morții/ pe care ignoranții o numesc sex."
Odãgescu Bogdan
[19.Jun.06 14:04]
Pe langa ceea ce a zis Dan, am mai observat ideea de a scoate in evidenta trupul printr-o denigrare a corpului. Cred ca vrei sa spui faptul ca tot ce vrea trupul e sa devina suflet... intr-un fel.

"Dar dragostea n-acoperă trupul"
Vrei sa spui ca ea reuseste sa acopere sufletul? Daca da; nu sunt de acord.

"Rareori, haina prea largă și nemernică
e locuită de cineva."
Vad o multitudine de sensuri aici si nu pot sa imi dau seama care e mai evident.

 =  scurt si cuprinzator
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Foarte interesant textul, imi place acest tratat despre suflet.Am o singura nelamurire.
Imaginea fiului din interior o continui cu DAR dragostea nu acopera trupul. As elimina DAR.

Imi place foarte mult strofa aceasta

Uneori, trupurile se ating între ele
și produc acea premoniție a morții
pe care ignoranții o numesc sex.


 =  Introducing myself...
Velsius Clementi
[19.Jun.06 15:26]
Domnule gasesc incantator textul dvs, insa numai ca o estetica copulativ-disjunctiv-dihotomica a unei vulgare premonitii a mortii, pe care o identificati ca fiind sex... Va acuz de infantilism si totodata apreciez sui-generisul gnomic.

 =  offtopic
Ofelia Prodan
[19.Jun.06 14:42]
sunt profă de română, sunt disperată că trebuie să dau deful și nu înțeleg nimic din metodică. Am nevoie urgentă de ajutor, fapt pt care îmi voi lăsa numărul de telefon (0746260737) și speranța că mă vei ajuta. Rămân datoare cu cel puțin o sticlă de bere!

Nicoleta Chira

 =  despre suflet ca despre crini
nica mădălina
[19.Jun.06 15:03]
uneori trupul poarta in sine dorul de celalalt tot ca pe o boala, pe care unii o numesc individualitate. si ea umple spatiile acelea largi ale hainei carora ignorantii le zic falduri. si mai daruim haina asta din vreme in vreme, asa larga, cu spatiile celea cu tot. mai speram ca primitorului sa i se potriveasca. si mai avem cate o bucurie cand macar si lui ii sade la fel de sleampata si nemernica. e ca si cum celui ce o locuieste i se daruieste un fiu.
mamele ne-au lasat inauntru premonitia vietii intr-o haina perfecta, unii ii zic si suflet. ele se odihesc nitel in alb, noua doar dorul de a-l intelege si a ajunge acolo...

 =  ...
Adrian Suciu
[19.Jun.06 15:33]
Alina Maria, delicata ca intotdeauna, atingerea ta da fiori textului pe care te-apleci si autorului speriat de lume.
Cristina, da: sint boli deosebite intre ele si totusi le purtam, egal de indiferenti si pe unele si pe altele.
Ramona, maternitatea nu e o problema pe care mi-am pus-o, e o problema care ma obsedeaza. Ma obsedeaza perspectiva femeii. Am scris un text dintr-o perspectiva care mie mi se pare feminina. O sa-mi fac curaj sa-l postez cindva, desi mi se pare ca e patetic.
Dane, ma uimeste intuitia da: chiar e un simbure de Evola asumat inauntru. :)
Bogdan, nu vreau sa spun lucrul cu care nu esti de-acord deci sintem de-acord.
King, ai dreptate cu "DAR"-ul acela, e un liant textual fad. Il reconsider. Multumesc pentru vizita.
Ofelia, o sa te sun: am trecut si eu prin asta.
Madalina, tu ai rescris practic textul meu intr-un fel aparte, care m-a incintat. :)



 =  :)
Adrian Suciu
[19.Jun.06 15:36]
Velsius Clementi: e clar. Facem parte, necunoscuti, din aceeasi confrerie. :)

 =  parere
Enache Ionut Laurentiu
[19.Jun.06 15:42]
Uneori, trupurile se ating între ele
și produc acea premoniție a morții
pe care ignoranții o numesc sex.


eu mai degraba as asocia sex-ul cu continuitatea, efectele lui rezerva o viitoare viata si tot asa, deci este eronata exprimarea "sexul ... premonitie a mortii". a vietii da ..
abstinenta ce e? clauza a vietii ?

:)

 =  eu am impletit , asa-i
nica mădălina
[19.Jun.06 15:42]
pentru ca am simtit un miros de crini care fie m-a ametit si mi-a distorsionat astfel perceptiile, fie mi-a confirmat cumva ca am rezonat, caci despre suflet si cat din el e al nostru, cat e facut din iubire si cat din el creste in patrunderea cu ceilalti, despre dihotomii si cazne ale eliberarilor am vazut aici fire.

 =  fața aproape uitată a lucrurilor
Raluca Oprita
[19.Jun.06 17:27]
"dragostea n-a coperă trupul.
stau atât de înghesuite între crini încât fiii lor
detestă crinii pentru tot restul vieții"

Despre gesturi la întâmplare și despre electele tragice ale inconștienței...

 =  erată
Raluca Oprita
[19.Jun.06 19:25]
n-a coperă = n-acoperă
electele = efectele

cu scuze

 =  Functia reproductiva
Adrian Suciu
[19.Jun.06 19:57]
Ionut, nu e nimic eronat in poezie. :) Nu fac vorbire despre functia reproductiva a sexului, despre fii se vorbeste mai sus in poem. :) E altceva, dar sint de principiu ca e stupid ca scriitorul sa-si explice intentiile. Ce n-a reusit sa transmita, e incomplet. Mersi de vizita.

 =  Vag mirat
Adrian Suciu
[19.Jun.06 19:58]
Si sint vag mirat: nu credeam ca textul asta va declansa atita dezbatere. :)

 =  .
MA Ioan Tite
[19.Jun.06 20:21]
fals?

Uneori...

Place
MA

+ trupul iubirii acoperă
dorin cozan
[19.Jun.06 21:13]
pentru ca mi-e rusine ca am un trup
pentru ca nu sunt femeie
pentru dragostea ca e moartea si invierea sexului
pentru locuirea care nu mai vine

si pentru mai mult si mai bine

felicitari

 =  Stinghereala
Adrian Suciu
[20.Jun.06 17:11]
Dorin, tu ai vazut lucruri care sint inauntrul textului si-ti multumesc pentru asta. :) Dar nu e rusine, e mai degraba o stinghereala inrudita cu rusinea.

 =  rez
andreea iancu
[20.Jun.06 21:19]
c eea ce-mi place este primul vers si ultimele doua-cred ca structureaza intre ghilimele,totul!!si biografia!!

 =  crini, da, multi crini
Anni- Lorei Mainka
[21.Jun.06 02:11]
nu exista gesturi la intimplare, la mama mama...si povestea cu crinii e adevarata, cel putini la cei pe care -i stiu eu, mi-a placut

 =  memorie
adi mihai
[08.Nov.07 23:20]
am fosti colegi in liceul pe care l-ati vizitat ieri. mi-au spus un nume- Adrian Suciu- si doua versuri: "Rareori, haina prea larga si nemernica/ e locuita de cineva".

 =  către A.S.
Petru Teodor
[13.Mar.09 11:47]
"[...] pentru tot restul vieții [...]"
Se simte nevoia acestui "tot".

În rest rămân umil să ascult.
...dar fericit!

Cu respect,
PT.

P.S.: nu mă pot abține să nu zic - felicitări - deși știu că este inoportun!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !