poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 658 .



Shabu - clinica de vis a vis
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Rinada ]

2015-08-17  |     | 



Mai întâi premeditarea, ceea ce era prea evident. Apoi ceilalți doi călători înșirați de-a lungul raționalei ezitări. Jumătatea de lună. Dincolo de fereastră se ascunde atâta singurătate. Nocivă ca și mersul lor balastat cu degete subțiri și mov, strânse cu putere pe aceeași parte a străfundului orașului mort, răspântie a nopții ce nu se vrea răstignită.

De departe, nici un element structural. Doar apetitul, ochii lui, scrisul de mână, hârtiile mototolite (semnale dureroase pe umăr), corpul, duhul și lumea asta în care trăim sideral. La porți câteva scaune cu vopseaua scorojită, un felinar cu gaz, farul spart ce se afundă în țesătura pufoasă a vidului cosmic, brațele ei lungi, scârțâitul peniței înmuiată în călimară ce pune în mișcare „cuvinte” în zumzetul stelelor căzute-n febra jocului de-a v-ați ascunselea. Totul seamănă cu o clasică experiență...

În acest efort, Bird plănuise să profite. Un lucru e sigur. Nu trebuie să fii profesor de ceremonii pentru a te urca atât de sus, evadând din propriile tale gânduri. În realitate vântul ar trebui să mângâie eroic norii ca o invenție a filelor rupte și amestecate în noapte.

„Ce vrei? Am încercat să rezist! Luna din geam e doar o plăsmuire a soldatului cu jumătatea stângă a sufletului zdrobită de gloanțe. Ultimul pătrar? Îl păstrez pe pervaz, malformat, pentru a-mi aminti gustul în timpul dejunului, unele articole citite, o potrivire de lucruri întârziate static cu aceeași prudență excesiv dezvoltată.”

Shabu. Numele clinicii de vis a vis nu-i stârnea nici o emoție. Rătăcit peste noapte, Bird vroia să descopere secretele "picurării" bănuților în container. Sătul, făcuse totul pe dos, redescoperind fără să vrea mirosul vechi de cafea ce avea să pună în mișcare fazele lunii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!