poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3507 .



Nici măcar o pâine mai albă?
scenariu [ Film ]
Alo negrule pune pro Tv pe alertă,acestea nu/s tâmpenii!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Viespea ]

2011-10-09  |     | 




”Jag hörde killarna som jobbade säga 'Snälla, ge oss mat', ”säger Linda Fager som bestämde sig för att hjälpa arbetarna. Foto: JERKER IVARSSON

Articolul de mai jos a fost tradus ajustat de mine chiar acum din ziarul local de azi.
Tot căutam eu ceva așa să văd dece sa înrăit omenirea,care este proveniența virusului care este motivul principal al transformării răcirii globale.
Care sînt actorii și cine sînt regizorii apocalipsei europene?

După ce am citit acest articol întrun fel îmi vine să vomit, cu toate că sînt foarte bucuroasă că cineva a avut spiritul de observație și curaj să se orienteze cum se procedează.
un concetățean nu ar fi avut niciuna nici alta pentru a nu riska de/a fi condamnat la moartea socială cu toate că posedă cetățenia suedeză prima generație.
eu cred că ar trebui să se infințze un comitet europen format din oamenii absolut pățiți pentru efectua controalele de protecție a muncitorilor mînați de valul loteriei cîștigului pe piața europeană!

Articol.
Bătăi, foame, și nici salariile

"Am auzit pe cei care au lucrat spunînd, 'Vă rugăm, să ne deți ceva mâncare", spune Linda Fager, care a decis pentru a ajuta muncitorii.
Ivan spune: A venit pentru a lucra ca muncitor de asfalt în Suedia
STOCKHOLM. Proprietariilor de case din suedeza ne sunt oferite pavaje ieftine.

Activitatea desfășurată de către oameni ca Ivan din Bulgaria, care speră pentru o viață mai bună.

Dar cei care lucrează în Suedia înseamnă foame, maltratare și eșecul de a nu fi plătit - sclavie pur și simplu.

Primele rapoarte au ajuns la urechile poliției suedeze, în 2007,de la Ambasada Marii Britanii.
Era vorba despre traficul de ființe umane, traficului de ființe umane, de multe ori cu femeile din Europa de Est, care făceau *Centura/și barbații pavajle în Suedia, în condiții de sclavie.

- Ei au fost jefuiți de pașapoarte lor, bătuți. Unii au încercat să/i ardă în interiorul rulotei, a declarat Kajsa Wahlberg, de la Poliția Națională.

Glenn Nilsson la poliția națională a descris victimele ca oameni marginalizați zombie caz care nu se prioritează.

Speranță pentru o viață mai bună
-Sunt îmbarcați prost, fără adăpost, dependenți de drogori de cele mai multe ori de astfel de lucrătorii nu se duce lipsă Suedia.
Ivan spune la Aftonbladet că El a părăsit țara sa de origine Bulgaria 2007th După ce, fără succes, în căutarea unui loc de muncă în Anglia,mînat de speranța unei vieți mai bune în luna aprilie a acestui an, atunci când un om la oprit pe stradă și ia oferit un loc de muncă în Suedia pentru 1000 de dolari pe zi.
Dar , nu a fost așa...

Împreună cu alți doi el a fost cazat într-o rulotă în Linköping, fără electricitate, apă sau mijloace sanitare și de WC..

- La șapte dimineața ne aducea și apoi lucraam 14 ore pe schimburi. Uneori, avem niște bani, dar a fost suficient doar la produsele alimentare. Ne era foame tot timpul.

"Te rog, dăne ceva de mîcare a auzit Linda Fager spunînd,
Linda Fager locuiește cu familia sa într-o vilă la periferia Linköpingului. Ea ar fi avut de asfaltat un trotuar, dar a mulțumit că nu se face, pe cînd un cartier întreg a mușcat din momeala exploatării umane forțeii de muncă ieftină fără remușcării.

- Șeful de brigadă cinic mergea de colo,colo cu mașina și arunca cu pietre în muncitorii precum și reprezentanți "firmei" au aruncat cu pietre de pe sub prelata camionului și țipa la ei.
Am auzit pe cei care lucrau spunînd, "Te rugăm, dă/ne de mâncare", spune ea.

Familia Fager,a invitat lucrătorii /pietrarii la un grătar, unde a aflat că ei nu au mâncat alimente gătite de-o lună.
Apoi au decis să facă ceva, și a închiriat un apartament si un autoturism pentru bărbați, astfel încât acești a să poată depune plîngere la poliție și părăsi firma pentru care lucrau.

Poliția cunoște circumstanțele companiei Ivan pentru care el a fost nevoit să lucreze, dar sa dat nici pînă astzi prioritate la caz, deci până acum încă imposibilitatea de a interveni!

Diferite nume companiei!
Grupul din jurul "companiei" se pretinde a fi irlandez, si foloseste mai multe nume diferite companii.
Atunci când ziarul Aftonbladet sună la telefon o zi se numește așa în următorea altfel și tot așa în fiecare zi își dă un alt nume firmei.
Cînd aude că cel ce a sunat este un jurnalist, el pune receptorul jos;







.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!