poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2946 .



Romania 0 - Euro 3
proză [ ]
scor final

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Flintobert Breeze ]

2004-05-21  |     | 



Florinache asta imi este amic inca din vremurile gangurelii. Din fageda pruncie mi-am dat seama ca este un smecheromaniac incurabil dar il mai tin pe langa mine ca subiect de teza pentru scoala vietii.
Acum cateva luni, intr-o marti, desi stabilisem sa ne vedem miercuri, ii fac o vizita inopinanta:
- Sal'tare Flo-ule! Ce mai zice zvoneru'? Noutati!?
- Bre, mi-am luat computator. Exploatez internetul. E treaba frate!
- Ii zice explorer nu exploated!
-Hai ca nu ti la e-caterinca! Te-ai stricat batrane!
Search-uiesc dupa cichite. Chat-araie si ym la greu.
Am bunghit una de perspectiva si cred ca ma vestesc.
-!? adica !? Te vesteti?
- Vest frate. Civilizatie.
Bag textaraie cu una de prin ... Francofonia. Zi ca-mi scapa... aia cu varza.
- Belgia!
- Asa coane, Brusseles!
Am aburit schengen-ita asta si cred ca o pun de o evadare spre coclaurii europeni.
- Care-i urzeala?
- Tipesa vrea sotior finut si je s-a dat baiat de comitet. Sunt conoseur ce dracu'! Corect?
- Corect, dar concret cum sta treaba?
- Dupa ce i-am virusat creierasul cu texte agatamentoase, am dat cu poza. Poza aia buna, de protocol. Aia in tol festiv. Cand ne-am blitzat noi cu palmierii lu' Mazare.
Te-am decupat din peisaj ca sa elimin concurenta si... (Rade. Rad si eu de rasul lui)
Ata ete!
- Da' mandra cum se prezinta?
- Cam rubensiana dar ma sacrific pe altarul dragostei. (Rade. Eu nu mai rad ca nu-mi pare a fi rasul lui)
- Iti face chemare ?
- Chemare? Mi-a facut implorare vericule!. O am la dosar. Ia uite aici... dosarul "Viza blonda"!
- Victima e blonda?
- Da ma. Toate-s blonde p-acolo.
- Alea sunt suedeze.
- Nu are conteaza. Asta-i blonda. Golden premium, euro 3 si are niste airbaguri... e-norme europene, calitate occidentala frate!
- Si cand pleci?
- Apropo de plecat, mergi cu mine la obor?
Vand junghiul ala de Pitesti. Sa am si eu p-acolo fise pentru un buchet de crini.
-Crini?
-Pai da monseur! Mi-am facut temele. Sotioara mea are trompa sensibila la miresme imperiale. Merg la sigur!
- Sotioara?
- Nu ti-am zis? Ma insor! Cetatenie alea-alea...
- Si nu ma inviti! (Rad. Rade si el. Ori de mine, ori de rasul meu)
- Hai bre ce dracu', vrei sa te versi p-acolo si sa dai din casa!
Las' ca vin la vara cu machineta si dau o bericioaica. Alegi localul. Imi permit ce (bip!) mea!
-Ce machineta?
- Bai tu esti tranta? Pai n-are belgicoasa bmw septar!
- Septar!
- Ultimul tip, seria sapte. Mai ia si tu o revista, mai citeste ceva.
Zi bre, mergi la obor ca saptamana viitoare o sa privesc din avion la rahatul asta de tara!?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!