poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3355 .



hai baieti fete cu mic cu mare va astept la a mea serbare
proză [ ]
asa de curiozitate macar

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [venelum ]

2004-03-13  |     | 



deliciozina metamorphozis


In gradina cu pomi au locuit candva cei doi cautatori .
Ei erau singurii care stiau secretul desfrului metamorfozic al imbinariolor intre idei. Asa ca intr-o singura zi eu au facut acl imens compromise de a incerca a strabate lacul orbecaitilor intr un singur picior cangurinifer. In aceasta postura , anume de inocenti acvatici au ramas si pana astazi cand eu ultmul alambiconom scriu aceste neschimbabile randuri.
-Am ajuns astazi la sfarsitul celei de a treia imbinari intre perechile considemului sapiential. Asa ca draga Grangorifescule te rog san u ma mai contrazici cu ipotezele tale banale vizavi de imperecherile abramburicilor ca eu oricum nu o sa mai stau de pavaza in fata acestor contradictii.
-Da?tre sa recunosc ca m-ai prins? Astazi nu mai sunt in forma nu mi am facut regulamentul pentru revizuirea potarnicilor si nici macar nu am trecut in revista conduita maimutoflicilor? Ei bine Sonievievici sa sti ca eu,de azi in colo, nu mai vreau sa am de-a face cu maria-ta. Sincer m-am saturat sa mi se tot spuna Grangorifescu in sus Grangorifescu in jos. Gata de azi incolo esti pe cont propriu de azi incolo te vei ocupasingur de abramburici si ciocoflenzi,iar eu voi avea grija sa cresc cizma paracopitatilor intr-un timp cat mai scurt.
-Iata draga cum un om atat de intelligent ca dumneata poate sa o ia razna asa de repede.
Exact! Exact! Chiar asa dand din cap toata ziua facand tumbe inutile printr-un laborator impanzit de croncanitoare si scandalagii cu patru picioare care nu fac altceva toata ziua decat sa piuie in propria lor mocirla infometata. Da asa e nu-ti cunosc muza; nu sunt pasionat de domeniul subacavatic nu m-am indragostit niciodata de vre-o samanta de fag pe care o poti coace sub o singura broasca marina. Dar asata nu inseamna ca nu am avut sau ca nu s-au ivit la orizont si alte tentatii pt sufletul meu ambiguu si plin de fum de papaya verde coapta in czanul celui mai inalt Vulcan noroios, dar sunt convins extreme de pretioasa a ta minte.
-Da! Da! Sunt sigur ca tu concepi aceleasi simtaminte ca si al meu var Leoncionvicescovici pe care cred ca l ai intalnit la acea indepartata serenade din vremea sanatoaselor noastre incursiuni in lumea erosului glaciar. Ei ,ei. Lasa ca stiu eu nut e mai sfii stiu prea bine ca te ai incurcat cu cea mai de soi antideluviana pe care a cunoscut-o vreodata stratul incarcat al scoartei barbatesti. In fine de ce san e mai amintim de acele insignifiante momente cand noi avem trebi mult mai serioase. Uite eu nu am nimic impotriva crescendoului mendebilic care m-a trezit de atatea ori din somnul corolar, dar trebuie sa recunosti ca lesa care a ingetat azi pe patinuarul artificial din spatele casei lui Leopolidovicioscovicioiu era a ta. Si sa nu ma minti inca o data ca atunci am sa ma supar din nou si am sa ma arunc te la al treilea val de maiasme fara sa ai drept de apel si fara sa poti sa ma mai salvezi din gura caramoluscului.
-De ca trebuie sa fiu eu vinovat? De ce? De ce? De ce nu am si eu o opinie vizavi de complotisti acestia mofluzi care ma inconjoara in fiacare zi!
-Gata ,gata hai nut e mai eschiva sti prea bine ce vreau sa spun. Nu sunt singurul care a incercat sa traca carapedonul. Au fost si alti indrazneti care vroiau sa fure dendrite sis a le puna in saci din piele de elefant dupa care se urcau pe neasteptate pe perdeaua paianjenului ascutit si de acolo se avantau exact in mijlocul orificiului de vata.
-Cum tu vrezi ca eu nu sunt in stare sa te ascult adica tu crezi ca eu nu iti mai deschid usa anticamerei pentru panorama indivizibilului? Tu crezi ca eu nu mai sunt in stare s amut firul de papadie din varvul icebergului,adica tu ma crezi atat de jalnic incat san u mai fiu in stare sa ascult de propriul meu avant al inimii de (se aseaza pe scaun) papaya verde?
Unde unde esti Leventiona? Ce sa ales din mine? De ce nu ma mai intelege nimeni?
(scurta pauza)
-Unde mai pui? Maine trebui sa facem ultima inspectie in cartierul pseudonoilor care a intrad din aceasta zi in carantina. Tu!Tu singur esti cel care poate sa intre acolo fara aviz fara stampile imbibate in pollen fara mana fara plase incarcate cu fructe ce nu mai au miez. Da da. Nu inteleg de ce ma izgonesti de langa tine. Sti prea bine ca tin la tine tin ca si la acesti meloni pe care eu singur i-am crescut cu mana mea din coada de peste poleit cu sulfura din amygdalele unui centaur. De ce zambesti? Crezi ca nu stiu cine esti tu crezi ca nu pot sa ma eliberez de varsta mea deliranta si decolorata de sucul tau molatec si inselator? Ei bine domnul meu subdesfrunzit te rog sa ma crezi ca eu nu o sa te mai imping niciodata in mocirla asta puturoasa a legamintilor dintre andoni si mameloni.
-Nu mai pot cred ca ma sufoc in preajma acestui acvariu de piatra. Nu mai am puterea sa alerg dupa atatea necolite, sundomite, petronite, sepentite, stredomite,andolite. Nu mai pot nu mai sunt in stare. Am alergat tei anis a le gasesc sa le culeg in punga aceea cefalica sisalepunfiecareiaunnume?Dece? pentru ca asa cerea instrainarea protocolara:
“Toti cei care simt sau cred in a lor chemare pt obtinerea fabuloasei formule maglifice a emblematicului streptococ ir rugam sa culeaga in prealabil toate rudele deliciozinei metamorphosis dupa care vor trebui sa imparta rugaminti in stanga si in dreapta anticului
Mnemoterinovici. El este singurul care va poate calauzi catre ultima treapta a lacului cu fantana din lemnul ultimului picior de piranbab.”
(se aseaza din nou pe scaun)
-In ultima instanata nici eu nu mai sunt acelasi paramita ce eram acum atat de multi ani incat nici propria-mi sete ecvestroterica nu ma mai poate scoate din mhalulfacut de caracaloizi pe vremea imparatului Preponifeus.
-Sunt atat de oboist! Sunty atat de oboist! Hai sa mai incercam macar o data sa punem carapacea meloniei pe pielea contesei de coralovicescu. Hai, te rog nut e sfii. Crede-ma ca si eu simt la fel (se ridica si ii pune man ape umar) atunci cand am fost initiat in tainele corcondinoferiei!
-(meditative) Sa sti ca si eu sunt la fel ca si tine! Am acele momente cand nu mai inteleg ce inseamna acesta eprubeta, apa de maya este in gatul pestelui cu pene. Chiar acum sincer sa fiu ma tot intreb ce o fii insemnad inscriptia aceasta de peg aura cheii unde se introducea candva racul adus din insulele Grogi, pentru a o scapa pe Buretrina. Si . iar ma intreb si ma intreb de unde atate falduri in caldarile de ceara ale omului care s-a nascut din solzul unei amfore pe care silozienii au numit-o Cupa pamantului.


.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!