poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 876 .



Introspectie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ingerasha ]

2007-01-08  |     | 





Introspectie

Nu m-ai invatat niciodata cum sa plang cu lacrimi de lumina . Nu mi-ai inapoiat nici azi ziua cea mai fericita . Eram trista si pentru prima oara am plans de fericire pentru ca puteam fi normala . Exist intr-o lume a intunericului prea absurd pentru stelele lacrimilor mele. Azi , ieri sau poate…nu mai stiu … am invatat sa ascult visele , expresiile . Am auzit acordurile blande ale linistii . Am inspirat misterul si-am gustat nostalgia . O toamna de cuvinte ale sufletului . Ea e printesa a carei pace i se reflecta pe buz ,careia singuraratea i-a patat obrazul cu fluturi ai melancoliei . As dori sa o pot desena , sa o ating . Nici visele nu ma asculta . Acum le aud , nu le mai vad .
S-a stins si singura sansa de a vedea . Imaginatia mi-e limitata de gandire . Nu o pot desena . Ma inunda Eu . Poate eu sunt tot ce vreau sa stiu , sa fiu , sa simt . Sa ma cufund intr-o baie de lumina mea . Sa plang…cat imi doresc sa pot plange ! Pot ?Poti ce vrei sau vrei ce poti ?Esti ce faci sau faci ce esti ? Sunt lumina , gaz si ploaie . Ploaia stinge focul . Da , vreau sa fiu foc . Mai bine ploaie ; oare sunt un nor ? Da , de ce nu ? Norii … poate . Poate ei sunt Eu . Eu sunt idealul meu ? Ei plang mereu cu lacrimi reci de gheata ?Dar eu sunt calda . Nu pot fi nor . Of … nu m-ai invitat sa plang si acum m-am pierdut !
Sunt ratacita in propria mea minte . Oare asta e nebunia ? Nu sunt deloc indragostita . Ce parere ai ? Crezi ca poti da buzna in mine sa-mi spui ce sunt , cum sunt si ce fac ? Ei bine da , poti !Am zambit… Ce campie frumoasa ! Uite asa , alerg spre noi prin valea deasa . Cand am sa dezleg enigma din jurul meu ? Cred ca sunt o lacrima . De ce nu ? Cine a zis ca nu poti fi propria-ti lacrima ? Asa ziceam si eu… nimeni.
Nu pot fi lacrima . Vreau sa fiu inger , sa zbor , dar ingerii nu plang . Eu vreau sa plang . Nu sunt nici inger . M-am plictisit sa hoinaresc prin lume , prin lumea mea sa ma caut.
M-am hotarat.Decizia finala este ca voi fi Eu si…atat.Ma va chema Eu . Dar uite , am o lacrima pe obraz . E a mea . Mi-am creat propria lacrima . Ma cautam unde nu eram si eram unde nu cautasem : nicaieri si totusi aici , in acelasi loc de unde nu plecasem
niciodata . Mi-am invatat tristetea pentru ca nu ma gaseam . Mi-e frica ! Daca acum ca m-am gasit , voi inceta sa plang ? Stiu ca ma iubesti . Creez o iluzie si plang . Rad si plang . A iesit soarele . In sfarsit , lumina !

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!