poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3879 .



Mesaj de dat pe \"Messenger\"
proză [ ]
proză scurtă umoristică
Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nelujorz ]

2008-04-05  |     | 



Un băiat are nevoie de dezaprobarea ta... Dezaprobă-l! Dezaprobă-l, atunci când, pe ascuns, încearcă să bea apă în loc de bere, țuică, vin,etc.! Dezaprobă-l, când lasă paharul din mână, făcând neamul românesc de rușine! Ajută-l, recomandându-i mărci de vodcă, (gen "Căluțul"), ieftine! Recomandă-i băuturi contrafăcute și urât mirositoare! Trimite-i adresa www.țuica de orice-o fi.com(ă) alcoolică și spital! Nu-l lăsa să rătăcească pe calea cea bună! Arată-i că ești un bun samaritean și nu-i ascunde damigeana!... Trimite-i un program de șprițuit temeinic, compatibil cu orice stare de mahmureală post-beție!... Trimite-i muzică de pahar și halbă!... Muzică de ibric pentru fiert țuica!... Muzică MP3 și MPG(hem), motcă... Muzică de îndemn la "matrafox", gen: „Deschide gropare mormântul!”; „Trenule pica-ți-ar roata...!”; „Cine mi-a ascuns trotuarul...?”; „Unde-s cărările mele/ Se-mpleticesc singurele...!”. Trimite-i și alte "melodenii" de gen, care se cântă tare și nu le ascultă nimeni!
Ajutați un băiat de patruș’opt de ani să nu se lase de băutură! Dacă se lasă intră-n sevraj. Orice băutură, fie țuică, vodcă sau coniac, este binevenită! Sunați la orice cramă sau la producătorii particulari! Beți cât mai multă băutură și pentru el! Dă mai departe halba asta! La câți mai mulți prieteni și tovarăși de chiolhanuri și cumetrii. Dar nu în cap. Numai dacă poartă căciulă, căciulă care amortizează halbele. Această căciulă este concepută special pentru bețivi agresivi și chelneri, barmani, hoți. Partea textilă este din pufoaică, ca în filmele rusești, iar căptușeala, atunci când este, din molton. Căciula nu este lavabilă, pentru că, oricum, ce rost are să o speli dacă tot se murdărește? Dacă nu transmiți mai departe acest mesaj, la tot cercul tău de prieteni, care nu se mai trezesc din beție, vei întrerupe lanțu' și-ți va zice Virgil Ianțu, sau Andrei Gheorghe, că ești veriga slabă! Nu fi veriga slabă! Fii veriga lipsă sau, mai bine, belciugul lipsă!... Dă-l mai departe, că oricum nu-l citește nimeni! Mai bine nu-l da mai departe!... Sughiță-l mai departe! Hâc! Hâc! Hâc!


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!