poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2395 .



Se marita Nausicaa? (urmare 8)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vanghelis007 ]

2007-12-31  |     | 



- Atunci veti asista la o crimă îngrozitoare, care se va săvârși sub ochii Dvs. Cu martori.
- Are dreptate.( încuviință regele.) Dacă nu-l îneacă de bună voie dădaca și Autonoe, îi tai eu capul.
- Să nu exagerăm dragă Alcinou, tu n-ai tăia nici măcar o găină.
Regina se întoarse spre necunoscut:
- Și zici că te-au ținut...
- Sub patul fiicei Dvs., Nausicaa.
- Vezi Alcinou, merită să-i acordăm circumstanțe atenuante. Și ce căutai sub patul ei? Alt loc mai bun nu ai găsit?
- Bravo nevastă. Acum dă-i și sugestii.
- Dacă știam că provoc atâtea discuții, mă ascundeam sub patul Dvs., zise necunoscutul uitându-se la regină.
- În nici un caz fiule,( zise regele repede,)lasă că a fost bine cum a picat. La vârsta mea să mă ocup de un divorț...Pe câtă vreme o nuntă... sesizezi diferența.
- Fiică a măritului Rexenor.
- Hopa!-exclamă surprinsă Autonoe.- ăsta vă știe toate neamurile.
- Vă rugăm faceți liniște. Să ascultăm declarația de presă.(ceru dădaca.)
- Voi să tăceți,( se încruntă regele)c-am văzut ce se întâmplă dacă vorbiți.
- ...vă rog să mă trimiteți acasă.
- Dar ești acasă dragul meu. Convinge-te și tu singur: uite,asta este dușumeaua,iar ceilalți pe care îi sprijină dădaca și Autonoe, sunt pereții laterali.
- Cad la picioarele Dvs., mărită doamnă.
- Iarăși,( zise regele) ai mai căzut o dată. Vezi că strici dușumeaua.
- Măi Alcinou,(zise miloasă regina.) Vrea amărâtul să meargă acasă. Nu vezi, abia se mai ține pe picioare.
- Observi? A început doamna să te placă. Nenorocirile dumitale au impresionat-o în mod pozitiv.
- Iertați-l sire.Uitați-vă la el ce nefericit e. Parcă ar fi Jose Armando.
- V-am spus să nu vă mai uitați la televizor. Ãla vă pervertește sufletele voastre nevinovate, vă bagă în minte tot felul de prostii și vă manipulează în mod periculos. Și nici măcar nu vă pune să semnați fișa de protecția muncii. De ce credeți că astăzi sunteți numai manipulante și nu prințese sau regine? Televizorul dăunează grav sănătății. Atât de grav, încât reclama s-a întins și la țigări.
- Mie una au început să-mi dea lacrimile,-zise dădaca trăgându-și nasul.
Alcinou le privi sever.
- Vă rog să nu faceți apă pe jos.Autonoe,ia mopul.Dar ce credeți voi, că suntem la cursurile de inundație? N-am de gând să calc prin toate băltoacele pe care le faceți voi prin apartament.Mai ales că sufăr și de reumatism.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!