poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4654 .



Credinta, un juramant etern
proză [ ]
fragment din volumul Policarp Morusca, scrisori din captivitate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Remus_Grama ]

2005-11-13  |     |  Înscris în bibliotecă de oricealtceva



Preluat din volumul "Policarp Morusca, scrisori din captivitate", semnat de preotul roman Remus Grama, preot la Catedrala Sf. Maria din Cleveland.



...Spiritul parintilor lucreaza in faptele copiilor lor...viata viitoare este continuarea vietii pamantesti si dezvoltarea facultatilor sufletului se produce continuu.Credinta produce unirea intre vii si morti,ea este dragostea si nadejdea in Dumnezeu:Domnul nostru a lasat mostenire aceasta unire prin iubirea dintre oamenii morti sau vii:''Iubiti-va unii cu altii,precum va iubesc eu'',''Cel ce iubeste pe aproapele sau,pe Mine MA iubeste...!'
Moartea nu poate rupe aceasta legatura de iubire,caci ea este o legatura a lui Dumnezeu insusi.Unii catre altii avem datorii de indeplinit:cei vii pentru morti,iar cei morti pentru vii!Pein rugaciuni intre unii cu altii in comunicare,puterea credintei determina gradul de comunicare cu mortii...oamenii neuniti prin iubire nu-s uniti nici cu Dumnezeu:'Cine nu-l iubeste pe aproapele care-l vede,cum il va iubi pe Dumnezeu care nu-L vede?!'spuse Domnul.Iar la judecata:'tot ce ati facut pentru aproapele,pentru Mine ati facut' va raspunde Judecatorul...
Corpul e viu cand e locuit de de suflet,iar sufletul e viu,atunci cand e locuit de Dumnezeu..Moartea corpului e despartirea sa de suflet,iar moartea sufletului e e despartirea de Dumnezeu.Astfel un corp poate fi locuit de un suflet viu sau mort,iar starea sufletului de dincolo de mormant e continuarea starii sale dinainte de despartirea de trup,de moarte sau de viata,dupa cum a crezut si a iubit pe Dumezeu sau nu.!
Iisus:'Va veni ceasul cand toti din morminte vor auzi glasul lui Dumnezeu si cei ce-l vor asculta vor invia...Cine asculta cuvintele mele si crede in cel ce m-a trimis,are viata vesnica si nu vine la Judecata,ci a trecut din moarte in viata...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!