poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1967 .



Agatu Cristea
proză [ ]
Cimitir

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2017-11-15  |     | 



Așezat în fața calculatorului mă pregăteam de lupta cu ecranul alb și cursorul care clipea nervos, parcă. Încercam de ani de zile să fiu scriitor. Citeam tot ce-mi cădea în mână, scriitori de succes sau necunoscuți, broșuri, almanahuri și chiar prospecte de medicamente. Citeam dar nu scriam, ideile întârziau să-mi apară. ”Experiența mea, inspirația mea”, așa se intitula articolul dintr-un ziar al unei scriitoare de succes care povestea cum principala ei sursă de idei scriitoricești îi erau viața proprie, călătoriile, pasiunile, aventurile dar și frustrările. Mi s-a părut o descoperire fantastică. Aveam, însă, o mare problemă: viața mea de profesor de țară nu implica aventuri mai mari decât naveta de două ore zilnic dus-întors și excursiile pe deal cu clasa, în pragul vacanței de vară. Salariul meu nici el nu-mi provoca artificii în lumea călătoriilor, îmi petreceam concediile acasă. Dar nopțile... nopțile îmi aparțineau, așa că primul meu roman a fost un succes teribil, era un amestec de dramă, asasinate, răzbunări de o asemenea anvergură încât am decis la scurt timp să-i scot și volumul doi, și volumul trei. Viața mea s-a schimbat, trăiesc un vis, am bani și sunt faimos. Am, însă, și două probleme: nu prea mai dorm nopțile, sunt ocupat și în scurt timp cred că voi avea de dat explicații poliției și apoi justiției pentru că nu știu câtă vreme voi mai reuși să ascund cadavre și să șterg urme de sânge...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!