poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2154 .



Mouse liver
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mihai LEONTE ]

2009-12-29  |     | 



MOUSE LIVER…autor Mihai LEONTE

Cazurile de ciroză au îngrozit lumea. Un anonim a luat spre cercetare aceste cazuri. Tipul se numește Fell Sool care s-a gândit cum ar pute regenera ficatul bolnav. Astfel a ajuns la concluzia că doar implantând un nou ficat s-ar ajunge la un rezultat real. Dar problema se punea de unde găsești ficatul? A luat în calcul mai multe variante și a concluzionat că se poate introduce în organism un ficat minuscul cum ar fi cel de șoarece! A trecut la treabă și a căutat pe cineva dispus pentru experiențele sale. A întrebat cine suferă de ciroză pentru găsi primul client. Cum dintre prietenii cunoscuți a găsit pe câțiva consumatori de băuturi tari care sufereau cu adevărat de ciroză. Primul, un oarecare John a acceptat să fie cobaiul său, pe deasupra a mai căutat și alți clienți.
REÞETA DE TRATAMENT.
Ce trebuiau să facă viitorii cobai? Fiecare trebuia să aducă un șoarece viu, acesta urmând sa fie sacrificat pe altarul medicinii. Fell Sool sacrifica șoricelul, îi scotea ficatul după care îl introducea într-o mică linguriță de ceai pe care o îngheța. Pacientul bolnav trebuia să înghită acea bucățică de gheață cu ficatul inclus fără prea multe mofturi. Datorită faptului că se știa ce înghite unii clienți aveau grețuri. Desigur că neobișnuiții pacienți continuau consumul de produse alcoolice tari. Astfel că nu se putea urmări efectul tratamentului. După o perioadă destul de lungă au început să se ivească primele rezultate încurajatoare. Fell Sool își notase multe observații ale cercetării sale. A solicitat sprijinul unui specialist cu care colabora fără să se știe în lumea medicală. Au început să publice diverse articole în presă despre metoda și rezultatele obținute. A început un adevărat scandal! Lumea medicală era scandalizată pentru faptul că fusese ignorată, dar se ridicase și protestul iubitorilor de animale care nu acceptau sacrificarea nevinovaților șoricei.
Fell Sool a solicitat un REFERENDUM UNIVERSAL în legătură cu acest tratament.
Vă rugăm să vă spuneți părerea despre această acțiune a lui Fell Sool.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!