poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3593 .



Câte o maximă pe zi
personale [ ]
luna Martie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [inoni ]

2004-03-03  |     | 




1 Martie

Unii oameni văd bine numai aproape: ei trăiesc doar pentru prezent. Alții văd bine departe, dincolo de ziua de azi.

2 Martie

Dacă luăm hotărârea de a face o faptă bună în fiecare zi, indiferent cât de mică sau de neînsemnată ar părea, vom culege neîncetat roadele ei.

3 Martie

Viața este la fel ca muzica. Ce fel de melodie cânți tu?

4 Martie

Nu poți pierde ceea ce ai dăruit.

5 Martie

A-ți pune credința în altceva decât propriul sine necesită un oarecare curaj; însă cei ce și-au pus credința în Dumnezeu pot mărturisi că acel lucru le-a dat în schimb pace și un curaj și mai mare.

6 Martie

Râzi de tine însuți din când în când; o să-ți facă bine.

7 Martie

Sentimentul de împlinire îți umple viața atunci când ești cu adevărat mulțumit cu ceea ce ai și nu cauți mai mult.

8 Martie

Dumnezeu îi iubește pe cei umili, pe cei disprețuiți, pe cei ce luptă să-ți păstreze visele vii. El este aproape de cei cu inima zdrobită. El tânjește să îi mângâie și să le vindece inimile cu dragostea SA.

9 Martie

Dacă te simți împovărat de tot ce ai făcut, reevaluează-ți prioritățile. Apoi, fă întâi lucrurile cele mai importante și lasă restul pentru mai târziu.

10 Martie

Þintește cât de sus poți. Nu lăsa nimic să îți limiteze credința.

11 Martie

Întotdeauna exprimă-ți aprecierea înainte de a discuta o problemă sau de a prezenta o plângere.

12 Martie

Ca să reușești într-un domeniu nou, să faci o nouă descoperire, sau să faci orice lucru nou în viață, trebuie să-ți asumi riscul eșecului.

13 Martie

Când spui ceva ce nu ar fi trebuit să spui – ceva spus doar în glumă, sau răutăcios, sau critic – cere-ți scuze imediat. Cu cât aștepți mai mult, cu atât îți va fi mai greu.

14 Martie

Întotdeauna există ceva pentru care poți fi recunoscător.

15 Martie

Măreția unui om nu depinde de poziție, putere, bani sau popularitate.

16 Martie

Dacă ți se rupe inima, dă-I-o lui Dumnezeu să o repare.

17 Martie

O singură faptă eroică și măreață nu demonstrează cine ești cu adevărat. Ceea ce contează sunt lucrurile mărunte pe care la faci în fiecare zi.

18 Martie

O rugăciune nu trebuie să fie lungă pentru a fi auzită. Trebuie doar să vină din inimă.

19 Martie

Dăruiește dragoste astăzi. Iubește-i pe ceilalți. Iubește-ți familia. Iubește-l pe Dumnezeu. El va avea grijă ca tu să ai destulă dragoste; îți va da înapoi mai mult decât poți dărui vreodată.

20 Martie

Chiar dacă tot ce poți să faci este să te târăști, este mai bine decât să stai fără să faci nimic.

21 Martie

NU te ascunde în spatele unei imagini false: oamenii te vor iubi mai mult dacă ești sincer.

22 Martie

Dacă ți se pare prea greu să faci față unui lucru anume, poate trebuie să-ți împarți povara cu altcineva.

23 Martie

Înainte să judeci pe altul, gândește-te la ultima ta greșeală.

24 Martie

Lasă dragostea să înflorească în inima ta! Lasă dragostea să îți stăpânească inima, s-o umple cu pasiune și vigoare și s-o însuflețească cu tot entuziasmul și cu toată bucuria de a trăi, pe care dragostea le oferă.

25 Martie

Când ceva nu merge bine poți să te dai bătut sau poți lăsa o nenorocire să facă din tine un om mai bun.

26 Martie

Nu există nici un lucru în această lume pe care dragostea să nu îl poată învinge.

27 Martie

În ziua de astăzi informații despre aproape orice sunt la dispoziția ta prin intermediul televiziunii, cărților sau internetului. Totuși, merită să faci distincție între cunoștințele utile și cele care doar îți ocupă timpul pe care l-ai putea petrece în scopuri mai folositoare.

28 Martie

Pune-ți ochelarii optimismului și vei vedea o lume plină de posibilități.

29 Martie

La fel ca o mașină de spălat, necazurile ne fac să ne izbim cu capul de pereți și ne storc de vlagă, dar în cele din urmă devenim mai curați și mai buni decât înainte.

30 Martie

Nu căuta să perfecționezi trupul, ci sufletul. Trupul este trecător, dar sufletul este veșnic.

31 Martie

Zâmbește. Dumnezeu te iubește! Continuă să zâmbești și în cele din urmă vor zâmbi și cei din jur.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!