poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2431 .



Sarutari in cripta sufletului meu
personale [ Gânduri ]
Doar tie...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ingerasul ]

2003-08-26  |     | 



Cat de mult te iubesc?
Dintre toate stelele de pe cer eu te-am ales pe tine, desi tu luminai alti obraji... dintre toate florile de pe pamant eu te-am privit pe tine, desi parfumul tau il daruiai alteia... Stiam prea bine ca nu vei fi al meu, dar speram, in adancul sufletului, sa-ti poti intoarce intr-o zi privirea spre mine, speram ca vei putea citi in sufletul meu si ca te vei bucura cand vei simti ce dragoste iti port!
Numaram orele pana cand te voi revedea, te cautam cu privirea atunci cand stiam ca trebuie sa vii si zambetul imi aparea pe buze doar atunci cand ma priveai cu un suras! Fiecare clipa fara tine imi parea o eternitate, fiecare zi fara surasul tau era ca o zi ploioasa de vara... Cafeaua era mai dulce atunci cand o sorbeam amandoi din acelasi pahar...
Te priveam in noapte, intrebandu-ma mereu cum ar fi sarutarea ta, dorindu-mi mereu ca buzele tale sa ma atinga chiar si pentru o secunda... Iti admiram in taina trupul, pasind prin preajma mea si ma durea sentimentul ca nu voi putea fi atat de aproape de tine pe cat doream! O singura privire ma facea sa ating norii care plangeau durerea mea...
Mi-ai daruit o imbratisare si as fi dat zece ani din viata ca timpul sa se opreasca in clipa aceea... credeam ca e prima si ultima imbratisare...
Imi era teama sa intelegi ceea ce simt pentru tine; imi era teama sa te privesc in ochii, caci tremuram de emotie si ai fi putut intelege cat de mult tanjeam dupa buzele tale misterioase...
Iti sorbeam cuvintele de pe buze, dorind sa pastrez in memorie glasul tau!Fiecare atingere ma facea sa tresar, fiecare cuvant si fiecare zambet...
Sarutam urma pasilor tai cu o privire, sarutam ecoul care mai pastra vibratiile glasului tau ...

...iar acum, cand buzele tale ating trupul meu gol, e ca si cum stropii de ploaie saruta pamantul ars de soare, cand mainile tale aluneca pe sanii mei vibrez ca atunci cand adierea vantului saruta apa lacului...
Oare chiar poti simti cat de mult te iubesc?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!