poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2153 .



Pericopa Evanghelică de azi, a doua zi de Nașterea Pruncului Iisus
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2008-12-26  |     | 



« Glas în Rama s-a auzit, plângere și tânguire multă; Rahela își plânge copiii și nu voiește să fie mângâiată pentru că nu sunt ». (Matei 2 ; 18).

Predica ;
Pruncul Iisus o alintă și o îmbărbătează :
- De ce plângi Rahela?
- Domnul meu , Irod, duhul cel rău, mi-au omorât copiii !
- Nu plânge, Rahela, toate vin de la Mine, așteaptă orânduirile Mele... Tu ai primit o cruce... crucea o vei duce până la moarte. Da, o vei duce !... Nu-ți este îngăduit să te mai uiți înapoi și nici să te oprești. Să fii gata să mori în această luptă. Eu sunt cu tine în mijlocul acestor amărăciuni și necazuri. Cândva Îmi vei spune : « Doamne durerile vremii de atunci, au fost mici și neînsemnate față de Mărirea Veșnică ce se arată, nouă, astăzi ».
-Domnul meu, Tu stăruiești, dar ți-am mărturisit de atâtea ori, neputințele mele... am trup, nu sunt înger !
-Eu sunt sprijinitorul celor întristați, Eu ridic la Mine pe cei ce-și mărturisesc neputințele. Depărteză din inimă, pe cât îți stă în putință, tot ce te tulbură. Suferă cu tărie, dacă nu înduri cu bucurie. Dacă nu poți suporta unele lucruri, stăpânește-te și veghiază să nu spui vre-o vorbă aspră, care ar putea să supere pe cei slabi. Eu pentru cei slabi M-am jertfit... și viata ta să fie tot o jertfă și o întreagă dăruire aproapelui.
- Un singur cuvânt Îți mai pot răspunde Doamne : Nu mai plâng, iartă-mă, am greșit, știu că nu sunt vrednică, dar nu îndepărta de la mine mângâierile cerești.
- Þi-am spus de atâtea ori și tot îți voi mai spune, tu, laudă numai Nemărginitele Frumuseți și Bucurii, laudă totdeauna Necuprinsa Mea Iubire și darurile păstrate, aici în Pronia Cerească, pentru binecredincioșii ortodocși.
-Iartă-mă în bunătatea Ta, dacă n-am făcut astfel până acum. Și chiar dacă nu mă știu vinovată, tot nu mă pot îndreptăți înaintea Ta, căci, fără mila Ta, nimeni din cei vii nu poate fi drept.
Doamne Judecătorul Cel prea drept, Atotputernicul meu Dumnezeu, umple-mă de mai mult har, ca să mă învăț cu suferința, și orice mi-ar aduce orânduirea Ta, să nu mă mai tulbur.
- Eu Sunt Cel ce voi judeca pe cel drept și pe cel vinovat ; printr-o judecată dreaptă... De foarte multe ori, în ochii unora pare nedreaptă. !!!... Judecata Mea, însă, este adevărată.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!