poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2051 .




personale [ Jurnal ]
Ciocolata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [alexia vedemarea ]

2008-05-31  |     | 



Am mancat prea multa ciocolata. Pana la urma totul nu este decat o vâjâiala de glande, cum spune o preferata scriitoare a copilariei mele. Acum sunt linistita si ma iubesc pe mine, fara sa ma plictisesc, si peste cateva minute ma enervez de mama focului ca n-am ce face. In bucatarie prietena mea gateste canelloni cu carne. Ii detest organic, asa cum detest orice combinatie de aluat cu carne. Nu-mi place.
Nu stiu ce am azi, ma zvarcolesc ca un viermisor nefericit in undita. Ma intorc pe toate partile si ma rasucesc ca sa-mi vad coada. Oamenilor le place sa citeasca lucruri interesante, picante, diferite de viata lor reala.
Hai sa ne gandim... ce parte din viata mea le-ar place mai mult? Ce faceam la 17 ani? Sex in trei cu cea mai buna prietena a mea si cu prietenul ei din aceea perioada. Tot ce imi aduc aminte este o perche de bikini in culorile steagului Ungariei agatati de un boschete undeva pe malul marii spre capatul lumii. Si apoi, sex in cort, sex in lift, sex in masina, sex pe Bhrahms, sex cu diferiti oameni de diferite nationalitati, culori si nuante. Pana la 21 de ani adunasem cam 50. Cred. Imi scriam amantii pe un carnetel ca sa nu le uit numele. Sex cu un barbat din topul 300 (am aflat mult mai tarziu - cand a aparut topul), sex cu seful meu, sex cu un barbat care credea ca are cancer la san, sex cu regele cartofilor indragostit de o manelista, sex cu un barbat violent care isi batea tatal, mai tarziu sex cu prietenul lui. Sex cu actualul sot al unei prietene bune, sex cu parteneri de afaceri, sex cu un barbat care chelea, sex de dragul sexului, foarte mult sex. Da, chiar cautam ceva. Nu stiu ce, dar la 21 de ani m-am oprit. O faceam pur si simplu pentru ca-mi placea si pentru ca detineam controlul si nu ma plictiseam niciodata. Asa cum spuneam adunasem o lista destul de impresionanta plus cateva femei. La 21 am gasit un barbat. De fapt el m-a gasit pe mine. Cel mai complicat caz de iubire de pana atunci - pentru mine. Cu 25 de ani mai mare, casatorit cu 2 copii, mai mari ca mine, normal. Lucra cu mine. Ce poti sa-ti doresti mai patetic si mai banal ? Patru ani a durat relatia mea cu Radu. Patru ani de fericire si durere. Aflam acum, perfect, ce inseamna sa fi amanta. Amanta aia din romane ieftine si fituici de scandal. Cu tot tacamul : scandal, isterii, plansete, rugaminti, amenintari. Si eu, si ea. Nevasta. Intr-un final s-a terminat. Slava Domnului. Inca il mai iubesc, asa, intr-un fel anume. Am strans tot ce aveam intr-o genta de voiaj mare si urata, am incuiat casa unde stateam, m-am suit in masina si am plecat unde am vazut cu ochii, cu 300 de dolari in buzunar. Trebuia sa stau la o prietena pana imi gaseam ceva de inchiriat. Am ajuns in S. si prietena mi-a spus la telefon ca nu am unde sa stau ca ea pleaca in concediu. Atunci prima oara am aflat ca exista omenie. Nu, nu de la ‘’prietena’’, ci de la o femeie care m-a cunoscut pret de 30 de minute, si dupa aceea mi-a zis ca pot sa vin sa stau la ea pana imi gasesc altceva. Pur si simplu. Am stat doua saptamani cu Mirela. Eu n-am fost niciodata o fire care sa se omoare dupa apropieri fizice. Bine, stiu va ganditi la apropierile mele fizice din carnetel, dar acelea sunt cu totul altceva. Am dormit cu ea in pat si am folosit aceasi toaleta. Pur si simplu pentru ca a vrut sa ma ajute asa cum altcineva cu ani in urma o ajutase pe ea. Si pana la urma am gasit o camaruta de 8 metrii patrati a mea si numai a mea si m-am afundat cu capul inainte in noua mea viata. Dar asta e alta poveste.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!