poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 140 .



Inventii (partea 15)
personale [ ]
Stiinte

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-10-21  |     | 



Iata ultima parte a textului meu „Inventii” de la poezie.ro.
Am pus in pagina mea de facebook clipuri cu metode, tehnologii istete de plantare si crestere a plantelor si pomilor, ideale pentru silvicultura si agricultura si mult mai productive decat metodele actuale, raspinditi pe tot globul aceste metode, si dati-le mai ales la cei saraci.
Gasiti astfel de metode si alte descoperiri, inventii avansate, istete scriind in casuta de cautare de pe internet numele lucrului ce il studiati si langa el cuvintele tricks sau tips.
De exemplu scrieti „planting trees tricks” sau „ branch cutting tricks” sau „planting branch cutting tricks” si gasiti astfel de trucuri, metode de plantare.
Am cerut Academiei Suedeze sa imi dea premiul Nobel mai ales pentru viitorul telescop gravitational care va folosi Soarele ca lentila gravitationala.
Iata cum folosim gravitatia generala a universului ca lentila gravitationala, cea mai mare lentila dintre toate tipurile de lentile gravitationale.
Uneori si in anumite zone care pot fi sfere cu diametru de cvadriliarde de ani lumina sau cu diametru aproape infinit din univers, gravitatia poate avea fluctuatii, variatii ale intensitatii, scazand sau crescand local sau temporar sau permanent, si devenind uneori mai puternica in acele sfere decat in restul universului.
Acele sfere uriase, mult mai mari, sau de cvadriliarde de ori mai mari decat metagalaxiile, sau care sunt metagalaxii in care gravitatia creste, devin lentile gravitationale uriase pe care le puteti folosi ca lentile pentru telescopul gravitational.
Dar acum, cel mai usor este sa folosim Soarele ca lentila gravitationala, ordon sa faceti aceste telescoape gravitationale ale Soarelui.
Sintetizatorul muzical holografic cu holograma sferica inventat de mine in acest text e cel mai bun instrument muzical din toate timpurile, singurul instrument muzical capabil sa creeze orice sunet din univers, muzical sau nemuzical, iar pentru inventarea lui cer Academiei Suedeze sa îmi dea un Premiu Nobel.
Iata in nou tip de muzica, muzica matematica a viitorului ce se poate canta si pe acest sintetizator al meu.
Precizez ca toate aceste tipuri de muzica se canta cu sau fara legi muzicale , si cu sau fara consonanta muzicala, armonie, contrapunct, acorduri muzicale, note muzicale, ritm si altele asemenea din muzica.
Impartim spectrul, intervalul total de frecventa al sunetelor in intervale de frecventa egale, care pot avea orice marime.
Adica fiecare interval de frecventa are dimensiunea intre un herz si n herzi, unde n poate avea valori de la unu la infinit, valoarea sa maxima fiind egala cu valoarea maxima in herzi a dimensiunii intervalului mare al tuturor sunetelor, care e diferenta dintre valorile frecventei in herzi ale celui mai inalt si celui mai jos sunet.
Adica un interval oarecare poate avea un herz, sau 10 herzi sau mai mult, oricat de mult.
Frecventa pe care o are sau cu care incepe sau se termina oricare din aceste intervale egale sonore este o nota muzicala.
Numerotam aceste note muzicale cu numere crescatoare de la unu la n, care cresc de la un numar la altul cu o unitate, precum cresc cifrele de la unu la noua, adica notam notele cu numere obisnuite intregi precum unu, cinci sau un milion sau altele asemenea.
Apoi facem si cream calcule matematice, ecuatii matematice, relatii matematice intre aceste numere, ale caror rezultate vor fi numerele care corespund notelor muzicale sau sunetelor nemuzicale si muzicale cu care cantam muzica..
Acum, dintre aceste numere, adica note muzicale sau sunete rezultate din aceste calcule alegem pe cele intre care exista relatii matematice, legi matematice ideale, principale, echilibrate, simetrice precum ecuatii, rapoarte egale, operatii de calcul matematic, formule matematice ideale, numere principale din matematica si alte asemenea notiuni matematice ideale, principale, echilibrate.
Si alegem mai ales numere matematice, legi matematice, relatii matematice, legi geometrice, relatii geometrice ideale, principale ale matematicii care au sau intre care gasim relatii, notiuni matematice principale, ideale matematice definite prin ideal, desavarsire, echilibru, egalitate, simetrie, logica, regulat, identitate, ordine, si alegem si numarul din mijlocul intervalelor numerice dintre numere.

Cu aceste numere, adica note muzicale cream muzica matematica, adica facem sa rasune aceste note muzicale in ordinea in care ele apar in urma acestor calcule matematice succesive continue, repetate, cantand cu sau fara reguli muzicale.
Apoi, in alta varianta aceasta muzica o putem canta prin legile matematice ale sferei.
Fiecare punct de pe suprafata unei sfere si din interiorul ei are cele trei coordonate tridimensionale x,y,z, adica are niste numere care ne arata pozitia sa geometrica in sfera, in spatiu, precum partial fac asta coordonatele gps ale planetei cu anumite puncte de pe suprafata ei..
Aceste numere x,y,z pot fi numerele corespondente notelor muzicale cu care am notat eu fiecare sunet din intervalul sunetelor adineauri.
Cu numerele astea x,y,z ale coordonatelor punctelor sferei cantam prin metoda matematica, muzica matematica inventata adineauri de mine, care va folosi doar aceste numere si care este o muzica geometrica a sferei si care se potriveste bine sferei holografice a sintetizatorului meu muzical holografic.
Daca punctele din sfera si de pe suprafata ei sunt mici bile care se pot roti si deplasa in orice directie in sfera si pe suprafata sferei, atunci, cand lovim repetat, dupa ritmuri muzicale sau matematice sau cand lovim repetat la intamplare, haotic, fara ritmuri sfera mica sau sfera mare sau ambele sfere, ele se vor rostogoli liber in spatiu dupa legile gravitatiei, facand si bilele mici ale sferei mici sa se rostogoleasca in toate directiile dupa legile gravitatiei, adica ale muzicii care e si gravitatia.
Gravitatia creeaza muzica, functioneaza si dupa legile muzicii si sferei, creeaza muzica.
Distantele dintre planete si Soare corespund anumitor note muzicale sau intervale muzicale, fiind astfel create si mentinute de muzica gravitatiei, de gravitatie.
Sfera mai mica e complet umpluta in interior si pe suprafata exterioara cu bile mici si ea poate fi asezata in spatiu gol sau pe suprafata interioara a unei sfere goale mult mai mari, rostogolindu-se liber in spatiu sau in interiorul sferei goale mari in orice directie, la fiecare lovire sau miscare aplicata sferei mici sau mari sau ambelor sfere simultan.
Acum muzica matematica se canta cu sunetele ale caror numere corespund bilelor sau coordonatelor x,y,z din sfera mai mica, si se canta dupa legile matematice, calculele matematice inventate de mine adineauri si dupa legile sferei si gravitatiei.
Aceasta muzica matematica este mult mai precisa, logica, isteata, matematica, ideala, desavarsita, melodioasa, ordonata, consonanta, stiintifica, avansata, incantatoare, inventiva decat muzica actuala a omenirii.
Numarul 3 este o aproximare a lui Pi=3,14, deci este Pi, numarul principal al universului si matematicii.
Numarul 27 este trei la puterea a treia, adica un numar format doar din numere de trei oricum l-ai intoarce, adica 27 este expresia simetrica, echilibrata a lui Pi, a lui 3 si este deci al treilea numar principal al matematicii.
Cu aceste trei numere principale ideale ale Tatalui Ceresc puteti crea si canta muzica matematica, si se creeaza toate stiintele si intreaga matematica.
De exemplu piramida triunghiulara, adica tetraedrul sau piramida patrulatera are fete triunghiulare cu trei laturi, focarul la o treime de baza si alte numere de trei ascunse in dimensiunile sale.
Deci o piramida cu latura egala cu trei, sau cu Pi, sau cu 27, adica de exemplu cu latura de trei metri, sau un cerc, sau o sfera cu raze egale cu Pi, cu 3 sau cu 27 ascund secretele principale ale matematicii, stiintelor.
Formula volumului sferei contine doua numere de trei, aratand ca sfera e expresia lui trei sau Pi.
Ordon sa bagati in manualele scolare trucurile de calcul matematic prescurtat rapid de care am vorbit in acest text si cu care functioneaza computerul meu Mat, sa le invete toti elevii si studentii planetei.
Aceste trucuri matematice creeaza matematica viitorului, mult mai avansata, isteata, rapida decat cea actuala.
Studiati si aflati cum se pot face cu numere oricat de mari, formate din oricate cifre calcule matematice prin trucuri de calcul matematic prescurtat.
Adica de exemplu cum inmultim, adunam, scadem, impartim doua numere de 100 de cifre fiecare si cum extragem radical cu indice oricat de mare din fiecare din aceste numere prin trucuri de calcul matematic prescurtat.

https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Poliedru_platonic
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Poliedru
Iata un citat despre poliedre.


Deoarece poliedrele regulate au varfuri, fete, laturi, unghiuri identice, simetrice, regulate, egale peste tot, la fel cum sfera este un corp simetric, egal, identic, in toate punctele suprafetei sale prin curbura sa sferica identica in toate punctele, rezulta ca poliedrele regulate care pot fi inscrise in o sfera si poliedrele regulate in care poate fi inscrisa o sfera sunt figuri geometrice principale ale matematicii.
In acest text v-am aratat cum se demonstreaza matematic ca piramida cu toate fetele triunghiulare este o figura geometrica principala a matematicii.
Insa cred ca mai exista si alte poliedre regulate necunoscute acum omenirii, unele din ele avand linii drepte si altele avand in locul liniilor drepte linii curbe care sunt acea linie curba a curburii sferei.
Dar si oricare poliedru care nu e regulat, dar la care poate fi circumscrisa o sfera sau in care poate fi inscrisa o sfera si ale carui fete, laturi, forme, varfuri, unghiuri sunt de mai multe tipuri dar la care cele de acelasi tip sunt identice intre ele sunt forme geometrice principale ale matematicii, sunt si unele din cele prezentate in link-urile de adineauri.
Poliedrul regulat sau neregulat care este forma principala a matematicii este acel poliedru care arata la fel, identic, egal din orice directie l-ai privi, si in care sfera inscrisa sau sfera circumscrisa atinge poliedrul in niste puncte in care forma poliedrului e identica in oricare dintre aceste puncte, la toate aceste puncte.
Adica astfel de poliedre sunt relativ rotunde, facand abstractie de unele fete diferite si unele colturi ascutite, precum ar fi unele poliedre duale, unele poliedre stelate, micul dodecaedru stelat numit poliedrul Kepler-Poinsot, icosidodecahedrul, si altele.
Daca se va dovedi ca indeplinesc aceste reguli enuntate de mine adineauri atunci si marele cubicuboctaedru sau triacontaedrul rombic numit si poliedru catalan sunt forme principale ale matematicii.
Icosaedrul trunchiat care arata ca mingea de fotbal, cu pentagoane si hexagoane este o forma principala a matematicii, fie ca are fete drepte sau curbe, adica poliedrul facut rotund si transformat in sfera.
Sigur ca poliedrele cu linii curbe de care vorbesc nu sunt poliedre clasice, ci niste forme rotunjite, ca niste poliedre rotunjite, niste forme noi ale matematicii.
https://youtu.be/SZnhr1XFJfQ
Relatiile matematice intre numerele care sunt numarul de laturi, fete, unghiuri, varfuri ale poliedrelor regulate si numerele care masoara, exprima valoarea, dimensiunile acestor laturi, fete, unghiuri, varfuri sunt notiuni principale ale matematicii.
Aceste poliedre, mai ales poliedrele regulate construite din sticla optica sunt printre piesele optice principale ale opticii.
Ele trimit lumina in un focar aflat in centrul geometric al poliedrului, aflat exact in punctul din mijlocul poliedrului sau in un focar din exteriorul poliedrului.
In piesele optice se pot crea canale, tunele subtiri goale mai rare sau mai dese, care pot fi uneori atat de dese incat ele umplu complet spatiul interior al piesei optice, fiind atunci tunele lipite unele de altele.
Tunelele au diametrul sectiunii de la minim un micron pina la cativa centimetri sau mai mult pentru o piesa optica, diametrul putand fi uneori aproape egal cu dimensiunea maxima a piesei optice daca e necesar.
In aceste tunele se pot baga piese optice asezate in straturi, astfel ca piesele optice, fiind asezate in linie continua si suprapuse intre ele sa umple tot tunelul.
In aceste canale, tunele goale se pot baga apa, lichide transparente si incolore care sunt sau nu fosforescente, aer, sau vid, adica se videaza tunelele.
In aceste tunele se poate baga un lichid transparent fosforescent transparent si incolor, sau exteriorul si interiorul canalelor, tunelelor acestea si al fibrelor optice din ele se poate vopsi cu o vopsea fosforescenta transparenta si incolora.
In piesele optice se pot crea cavitati vide, ca la craniile de cristal amerindiene.
O piesa optica poate fi umpluta complet de tunele care merg in orice directie e nevoie, si care umplu complet piesa optica, astfel ca tunelele sunt lipite sau foarte apropiate intre ele si nu raman spatii goale, fara tunele, neperforate de tunele in piesa optica.
Suprafata piesei optice, perforata de tunele dese, arata ca suprafata cu gaurele a unui fagure de albine sau a unei site de cernut faina.
Cel mai bine tunelele merg toate in linie dreapta de la suprafata piesei optice spre centrul geometric al piesei optice aflat in mijlocul piesei optice, lentilei, oglinzii optice, lupei, prismei.
Daca trasam sfera inscrisa si sfera circumscrusa a piesei optice, tunelele vor fi trasate pe razele sferei, mergand de la suprafata piesei optice pina in centrul geometric al piesei optice si al sferei.
Aceasta tehnologie are unele elemente preluate si de la cronovizoarele care sunt craniile de cristal amerindiene.
Daca scrieti „poliedre regulate” in casuta de cautare de pe internet aflati mai multe despre ele.
Precizez ca focarul luminos al piesei optice sau al lupei, lentilei care arata ca un cerculet mic e mai luminos si mai clar in centru decat la margini, deci ni se ofera imagini mai clare in cercul mai mic din centrul cercului mare al focarului.
Asadar, folosind acest detaliu putem imbunatati mult performanta aparatelor optice.
La piesele optice mici, asezate in straturi in interiorul pieselor mari se poate modifica unghiul inlinatiei piesei optice mici, la toate piesele din piesa optica mare, identic la toate sau diferit intre straturi diferite si tunele diferite, dar identic la piesele optice mici din acelasi strat sau acelasi tunel.
La fel, odata cu acest unghi si dupa aceleasi reguli de adineauri se pot modifica la piesele optice mici din piesa optica mare indicele de refractie, curbura sau orice alte proprietati optice, inclusiv convergenta, divergenta si altele.
In piesele optice si in interiorul lor si in optica trebuie sa studiem traseul razelor de lumina.
Iata o metoda de studiu.
In o piesa optica goala in interior se face oriunde o gaura prin care se introduce o raza de laser sau de lumina obisnuita, dar mai bine rază de laser.
Apoi se studiaza traseul razelor de lumina si de laser in piesa optica, observand cum ele se reflecta repetat din peretii de sticla, schimband repetat directia si unghiul si cum ele ajung in centrul geometric din mijlocul piesei optice si cum ajung ele in focarul luminos intern sau extern al piesei optice.
Piesa optica mare din acest studiu poate fi sau nu fi acoperita cu o pelicula reflectorizanta ca cea de la oglinzi, pentru a reflecta razele de lumina.
E mai bine sa fie acoperita cu aceasta pelicula, si in aceasta situatie in pelicula aceasta se lasa gauri in punctele din partea de sus si de jos din mijlocul suprafetei lupei, lentilei, si in punctele din dreptul focarelor si in punctele prin care ies razele de lumina din piesa optica dupa incheierea traseului lor plin de numeroase reflexii.
Aceste gauri se fac pe rand, cate una sau alteori mai multe deodata sau alteori toate deodata.
Apoi piesa optica goala se umple in diferite grade cu apa, sau cu sticla optica topita observand iar cum se modifica in interior traseul razelor de lumina in functie de gradul de umplere al golului din interior cu apa, sticla optica.
In final piesa optica se umple complet cu apa sau cu optica, astfel, in acest moment noi afland care este traseul adevarat al razelor de lumina in o piesa optica obisnuita, plina si nu goala.
In acest studiu veti studia si toate proprietatile optice ale pieselor optice, si legatura dintre ele si traseul razelor de lumina in interiorul piesei optice.
Tunelele din piesele optice pot fi sau nu fi acoperite la intrare si iesire cu sticla optica.
Acest studiu, cel mai important din optica actuala este dificil, trebuie facut de cei mai isteti, instruiti savanti si celor care vor reusi sa afle traseul razelor de laser si lumina in interiorul, exteriorul pieselor optice ordon sa le dati un premiu Nobel.
Cred ca se poate descoperi ca razele de lumina circula dupa legi noi necunoscute noua in interiorul pieselor optice , iar aceste descoperiri vor crea optica viitorului, cea a cronovizorului optic, mult mai avansata decat cea actuala, poate cea mai avansata posibil, optica extraterestrilor.
Craniile de cristal amerindiene extraterestre folosesc aceasta stiinta a traseului razei de lumina in interiorul piesei optice, controlat prin piese optice, canale, prisme vizibile la craniul de cristal Mitchel Hedges de la British Museum, fabricat de conducatorii extraterestri din Pleiade ai galaxiei si Atlantidei, care detin cea mai avansata tehnologie din galaxie.
Observam ca modificarea fornei, curburii, liniilor pieselor optice modifica multe proprietati optice ale lor si ale focarului lor luminos, deci forma si curbura piesei optice creeaza lentila, piesa optica si proprietatile lor.
Oglinda optica se slefuieste succesiv cu lasere tot mai slabe cum am explicat anterior in acest text.
Pelicula reflectorizanta se vopseste, creeaza pe suprafata interna de la o alta oglinda optica a carei suprafata interna se suprapune exact pe suprafata externa a oglinzii principale sau pelicula reflectorizanta se creeaza pe o pelicula de cauciuc.
Apoi pelicula reflectorizanta se slefuieste cu lasere tot mai fine, iar apoi oglinda sau pelicula de cauciuc pe care se afla pelicula reflectorizanta se suprapun desavarsit pe oglinda cealalta, oglinda principala, deoarece au exact forma ei.
Asa obtinem o oglinda optica slefuita bine, mai buna decat a telescopului James Webb.
Toate aceste descoperiri, inventii optice din acest text ale mele, care se adauga inventiilor mele cu piese optice mici bagate in straturi in piese optice mari, si pentru ele am cerut sa imi dati un premiu Nobel.
Ordon sa eliberati in paduri zecile, sutele de caini inchisi in tarcul, adapostul de caini de langa calea ferata, pe drumul intre Herculane si Mehadia si desfiintati acel adapost care e o puscarie de animale.
Am vazut ca ati fabricat un strung in miniatura, care poate deveni cu numeroase imbunatatiri, completari masina Multis inventata de mine in acest text, bravo.
Am pus in pagina mea de facebook anuntul cu acest strung uimitor, o bijuterie mecanica pe care as mesteri si eu.
Despre toate ideile, inventiile, teoriile, lucrurile din textele mele gasiti in pagina mea de facebook clipuri, texte explicative sau ajutatoare, chiar daca uneori nu am spus nimic de ele in dreptul unor idei din textele mele referitoare la ele.

Iata ultima parte a textului meu „Inventii” de la poezie.ro si de pe blogul meu.
Creionul electronic metalic cu varf de silicon elastic este ideal pentru a scrie, desena usor, rapid pe telefon, tableta, laptop.
Il gasiti pe emag, la firma Optim Gsm Srl, din Cluj Napoca, Calea Motilor nr 48 0, telefon 40741304932, email [email protected] sau din Piata Timotei Cipariu nr 5.

Acest creion se numeste Stylus Pen Optim Touch, pentru tableta, Silver, este ieftin, cu varf moale, flexibil care nu zgarie ecranul.
Ca scriitor, nu poti scrie rapid, usor fara acest creion pe telefon, ca are taste prea mici.
Un alt cuvant de scris in casuta de cautare pe internet, facebook, google sau youtube cu care gasiti metode, tehnologii, invataturi ideale, avansate, istete de crestere, cultivare, ingrijire, cunoastere a plantelor, semintelor, pomilor, florilor, legumelor, fructelor, gradinii, culturilor, sau de exersare, cunoastere a pomiculturii, gradinariei, horticulturii, agriculturii si cu care aflati orice cunostinte, stiinte ideale, esentiale din orice domenii este „planting seeds tricks”, sau „planting seeds tips”
Sau scrieti in casuta de cautare in orice limbi orice alt cuvant, domeniu, lucru, nume ce va intereseaza, urmate de cuvantul tricks, sau tips, sau amazing, unexpleined, unbelievable, adica cuvinte de cautare care aleg si descopera idei, cunostinte geniale, secrete, istete pe internet.
Cu aceste cuvinte de cautare, in care scriem numele lucrului cautat urmat de cuvintele tricks sau tips in casuta de cautare pe internet veti gasi cele mai istete sau secrete invataturi, texte si clipuri de pe glob, inclusiv in domeniul plantelor, agriculturii, pomiculturii, tehnologiei, stiintei, artei, inventiilor si alte domenii, iar eu am pus si unele din aceste invataturi, clipuri, texte din toate domeniile sau din agricultura, pomicultura, horticultura, gradinarie in pagina mea de facebook.
Ele depasesc mult nivelul agriculturii, stiintei actuale.
De exemplu aflati cum sa cultivati, cresteti plante in apa fara pamant, sau plante cu mult mai multe fructe, plante cu flori diferite pe aceesi tulpina, plante altoite istet si simplu , sau plante din crengute taiate sau din seminte care nu prea incoltesc, sau plante in nisip adica in nisipul desertului, si plante rasarite in banane care nu sunt bananieri ci sunt orice alte plante.
Aflati cum sa faceti sa creasca plantele de cateva ori mai repde sau cum obtineti recolte de cateva ori mai mari decat cele agricole actuale, cu cheltuieli si munca de cateva ori mai mici.
Acum precizez ca am pus in pagina mea de facebook clipuri si texte despre carnea artificiala creata genetic in laborator si celule artificiale create genetic in laborator, despre care vorbeam in acest text adica lucruri cu care vom crea Panaceul genetic.
Ma bucur ca voi, omenirea ati inceput revolutia mondiala a mea, pe care am cerut sa o faceti in textele mele prin urmatoarele lucruri:
Ati facut recent, asa cum am ordonat in textele mele in multe tari, si in România, Europa si pe tot globul greve si grevele generale, proteste si demonstratii de strada cu milioane de oameni pentru indexarea sau cresterea salariilor, veniturilor, pensiilor.
Protestele, demonstratiile de strada de zilele astea cu milioane de demonstranti de pe tot globul si din Franta, Anglia, Germania, Italia, Ungaria, Austria si din alte tari contra Nato, UE, Sua, democratiei, saraciei, cresterii preturilor, inflatiei crizei mondiale economice si energetice si alimentare, sistemului financiar si energetic mondial mafiot si a incalzirii globale sunt chiar revolutia mea de nimicire a masoneriei, coruptiei, capitalismului si a tiraniei Angliei, Americii pe care am prevestit-o in textele mele recent, sunt revolutia mea mondiala care va elibera definitiv omenirea de sub tiranie, saracie si din marile ei necazuri si o va scapa de conducatorii banditi, mafioti ai tuturor tarilor si de capitalismul corupt.
Asa cum am ordonat in textele mele ca Anglia si Sua sa nu mai comande alte tari si sa nu se amestece in politica lor, iata ca recent 50 de tari au refuzat sa se mai supuna Angliei, sa îi fie vasale, sa fie comandate de ea ca slugile.
Am prevestit aceste lucruri in profetiile, ideile din textele mele si ele s-au indeplinit, omenirea le face acum prin aceasta revolutie mondiala actuala a mea.
Asta e o noua dovada ca profetiile mele s-au adevarit, se adeveresc si se vor adeveri mereu, deci asa cum am prevestit si am ordonat eu in textele mele, voi omenirea prin aceasta revolutie mondiala a mea veti invinge curand banditii si saracia, masoneria si toate marile voastre probleme.
Deci continuati pasnic, fara violenta lupta mea si revolutia asta mondiala a mea pina la victoria finala pe care eu Mesia Edison v-am promis ca o veti avea curand, cu ajutorul si din porunca Tatalui Ceresc.
Bravo copii, luptatori si revolutionari ai planetei, iata ca voi invingeti acum prin revolutia mea mondiala.
Acum desfiintam capitalismul prin aceasta revolutie.
Tot eu Edison am daramat comunismul tiranic, criminal, mason pe tot globul, prin un ordin al meu dat presedintelui rus Mihail Gorbaciov de a face Perestroika, cu intentia de a elibera omenirea, de a crea o oranduire, societate ideala mai buna, inventata de mine in textele mele in care in afara de lucrurile ideale ordonate de mine vom adauga, pastra doar lucrurile bune din comunism si din alte oranduiri, societati ideale.
Tot eu Edison am declansat revolutia româna din 1989 si am ajutat-o sa invinga, ordonand si armatei sa ramana in cazarmi, sa nu traga in revolutionari.
Ma bucur ca asa cum am ordonat recent in textele mele India a facut un plan de a obtine un Pib, adica o avere anuala ce va depasi cu 100 trilioane Pib-ul de 12 trilioane al Chinei si a India a intrat recent in alianta economica cu China, Rusia si aliatii lor, o alianta in care sunt acum aproape jumatate din locuitorii planetei, vreo 4 miliarde de oameni sau mai multi.
V-am spus ca sunt regele secret al planetei si reusesc totdeauna ceea ce vreau, deci voi oamenii buni fiti cu mine in revoluria mea mondiala si faceti urgent toate lucrurile pe care le-am cerut in textele mele.
Cei ce se inscriu in revolutia mea mondiala vor fi ajutati si iertati de mine si de Tatal Ceresc si vor primi rasplata si trofeele la sfarsit, vor imparti egal castigurile revolutiei mele mondiale, Apocalipsa mea.
Chem musulmanii si toate popoarele sa intre acum pasnic, fara violenta in lupta in aceasta revolutie mondiala a mea, va ordon sa faceti asta, acum, toti.
Ma bucur ca asa cum am ordonat recent, numeroase popoare, inclusiv Anglia, Brazilia, Irak, Mozambic, unele tari Africane, Germania si altele ati primit China sa va faca numeroase constructii, cu valoare totala de multe trilioane de euro sau mai mult, iar China insasi face acum in China si pe glob alte asemenea constructii de trilioane de euro ordonate de mine.
Acum voi inventa si telescopul gravitational cel mai puternic.
Pentru el avem nevoie de lentile gravitationale, adica de sfere din univers cat mai mari, adica zone cu gravitatie marita.
Ca orice fenomene, forte, energii din univers gravitatia are fluctuatii, variatii temporare, scurte sau indelungate sau definitive in anumite zone, sfere mici sau mari ale universului, chiar daca gravitatia ar fi in general uniforma, cu intensitate, putere egala in tot universul.
Aceste fluctuatii ale gravitatiei pot fi uneori foarte scurte, de miimi de secunda, insa ele pot si atunci fi folosite ca lentile gravitationale.
Variatiile gravitatiei generale a universului in sfere mari sau mici ale universului si mai ales in sfere mai mari decat metagalaxiile, aproape infinit de mari sau in metagalaxii pot fi studiate, demonstrate, descoperite prin studiul gravitatiei in zonele din univers lipsite de materie si cat mai departate de corpuri ceresti, materie, galaxii, surse de gravitatie, adica in zonele vide cele mai mari in dimensiune ale universului.
In aceste zone studiem intensitatea, puterea campului gravitational si gradul in care el curbeaza razele de lumina, cautand sa aflam daca aceste zone au uneori, macar pentru o clipa sau in anumite parti ale universului modificari, cresteri ale gravitatiei, care dau gravitatie mai mare decat gravitatia generala a unuversului, care se presupune ca ar fi in general uniforma, egala in univers.
Cand gravitatia acestor zone uriase creste, ele curbeaza mai mult razele de lumina, insa probabil raza de lumina e putin curbata in orice camp gravitational, chiar si in cel mai slab camp gravitational din univers sau in gravitatia cu raza scurta de actiune dintre atomi, de care vorbea Bob Lazar.
Adica raza de lumina in univers nu este niciodata complet dreapta, ci putin curba mereu, curbura ei fiind direct proportionala cu intensitatea campului gravitational, iar asta ne ajuta sa obtinem lentile gravitationale in orice zone, oricat de mari sau mici din univers, inclusiv lentile gravitationale microscopice, la nivel microscopic, atomic.
In anumite momente se formeaza oriunde in univers lentile gravitationale uriase, cu diametru aproape infinit sau oricat de mare, lentile gravitationale infinit mai mari decat metagalaxiile al caror focar se afla chiar in zona planetei noastre, adica noi putem observa prin aceste lentile gravitationale imagini de la distante aproape infinite, cu un telescop gravitational aflat pe Terra.
Legea Omni, descoperita de mine in acest text, care spune ca din orice lucru din univers putem obtine orice alt lucru din univers inseamna si ca din orice sfera a universului, oricat de mare putem obtine lentile gravitationale oricat de mari, care au focarul luminos pe Terra.
Mai notez ca savantul Bob Lazar spunea ca si atomii au gravitatie microscopica, care actioneaza doar pe distante mici, intre atomi, iar aceasta gravitatie atomica poate fi folosita pentru a crea telescopul gravitational, a controla, modifica, imbunatati imaginea si gravitatia lentilelor gravitationale din focarul lor luminos si din sfera lor si de oriunde si pentru a crea, observa sau imbunatati imaginile universului oferite de lentilele gravitationale.
Gaurile albe descoperite recent de telescopul James Webb pot fi probabil folosite si ele ca lentile gravitationale sau ca instrumente optice, piese optice.
Savantii omenirii nu ar fi putut descoperi singuri aceste lucruri, teorii, inventii descoperiri facute de mine in acest text si in textele mele, care depasesc cu un salt de miliarde de ani de evolutie, cunoastere stiintele actuale si istetimea omenirii.
Deci cel mai istet si bun lucru pentru omenire este sa ascultati cuvantul meu, invataturile mele, ca sa deveniti desavarsiti , ideali si sa cunoasteti toate secretele stiintei si universului.
Deci fiti isteti, invatand de la mine.


Iata stiri despre tunelele secrete intercontinentale, care au intrari in Sfinxul de la piramidele de la Gizeh si la 85 km vest de el:

https://youtu.be/aBBBEMlu3XQ

https://youtu.be/RiAth5a2fuM
https://youtu.be/jtufUVQRzt0
https://youtu.be/C79Vfxqsg5s
https://youtu.be/p4SrdfnZhnA
https://youtu.be/m6w1WUiUals
https://youtu.be/nO4nQU5PzTU
https://youtu.be/A4NLDHggopw
https://youtu.be/T_Im-jr9MqQ
https://youtu.be/7_rj92Y7USQ
https://youtu.be/l2VD2dJrLjg
https://youtu.be/NNz9kjqVe6A
https://youtu.be/uHLc3y9gmEg


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!