poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 806 .



Maxime 8
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2021-12-27  |     | 



151.Incapabilul se află în imposibilitatea de a face alegeri benefice şi de cele mai multe ori opțiunile sale atrag defavorabilul.

152.Incapabilul nu poate ieşi din ariile non-performanțelor, fiind familiarizat cu eşecurile, insuccesele şi erorile recurente.

153.Incapabilul nu accede la liberul-arbitru, la libertățile creaționale, ci este covârşit de non-pasiunile legate la non-vocații.

154.Incapabilul nu accede la potențialul şi imanența sale, ci este modelat de non-potențialul ce-şi împrăştie penuria şi sterilul pe o viață anostă şi superficială, urmând secvențialul şi rectiliniul şi fiind lipsită de puncte nodale.

155.Incapabilul se mişcă confuz, debusolat şi deconcertat printr-o pseudo-supraviețuire vulnerabilă la genuni, abisuri, neanturi şi goluri ființiale.

156.Incapabilul este măcinat de incertitudini, aporii, îndoieli, mefiențe şi echivocuri, iar devenirea sa este dezintegrată la contactul cu imposibilul.

157.Ȋn viața omului incapabil pătrunde oripilant imposibilul care-i suprimă orice posibilități de evoluție, performare, alegere şi trend.

158.Existența incapabilului nu are aderență la asimptotă, ascendent şi trend, la care se conectează omul capabil ce face din performanță arhetip existențial.

159.Ființarea incapabilului se pliază pe descendentul al cărui vector negativ îl îndreaptă înspre subteranele ființiale.

160.Incapabilul se teme de responsabilități, asumări şi discernământ, căci nu are resursele de inteligență pentru a le transforma în succese.

161.Incapabilul se înconjoară cu câmpul iresponsabilităților care respinge incumbările, sarcinile şi situațiile pe care acesta nu le poate gestiona cu brio.

162.Incapabilul prin eşecurile sale repetate asimilează complexele de inferioritate care-i retează stima, aprecierea, prețuirea şi acceptarea de sine.

163.Incapabilul are o viață interioară covârşită de haos, disfuncționalități şi entropii, desincronizată de viața sa exterioară cu penurie de satisfacții, pasiuni, vocații şi creații şi cu inflație de insatisfacții, resemnări, renunțări şi prejudecăți.

164.Incapabilul nu are calitățile creativității, inventivității, inovației şi ingeniozității, cu care sunt înzestrați oamenii capabili.

165.Incapabilului îi repugnă schimbările pe care le asociază cu hazardul, aleatorul, necunoscutul şi neaşteptatul cărora le dă tente oripilante.

167.Incapabilul preferă stagnarea în locul schimbării, vetustul în locul noului, expectanța în locul acțiunii, laşitatea în locul curajului şi non-libertatea în locul libertății.

168.Defectele incapabilului absorb laşitatea, iar calitățile lui fragile şi casante resping curajul, din moment ce preferă expectanța şi procrastinarea laşe în locul acțiunilor şi inițiativelor temerare.

169.Incapabilul are o existență în care s-au acumulat eşecurile şi insuccesele şi riscă să devină inadaptabil dacă deficiențele, carențele, lipsurile şi erorile sale se intensifică şi augmentează.

170.Incapabilul prin pseudo-urile pe care le atrage are un surogat de viață, de care se prind hibridul, inferiorul şi superficialul.

171.Capabilul atrage în viața sa extra-urile care îi dau valențe, valori şi potențialități.

172.Capabilul manevrează competitivul cu mijloacele combativității, ingeniosului şi creativității şi acesta îi permite accesul la performanțe.

173.Capabilul deține calitatea superioară a performării ce îi facilitează accesul la succese.

174.Capabilul îşi construieşte sensuri, țeluri şi obiective incitante, energizante şi motivaționale, cărora le conferă amplitudini prin succesele propulsându-l în vârful ierarhiei profesionale, sociale şi competiționale.

175.Capabilul conferă vieții sale dinamicitate, diversificare, complexitate şi ascensiune, orientând-o înspre optimul de care se apropie cu ajutorul forței performării.

176.Capabilul îşi inovează şi reinventează viața, reactualizând-o cu elementele definind ineditul, ingeniosul şi inventivitatea.

177.Capabilul adaugă matricei sale existențiale elemente noi, eliminându-i elementele desuete pe care nu le agreează.

178.Capabilul caută să-şi integreze etosul oamenilor care performează, acordând întâietate performanțelor şi detestând non-competitivul în care întrevede inferioritățile.

179.Capabilul accesează superioritățile în care întrezăreşte extra-urile şi înlătură inferioritățile în care percepe pseudo-urile.

180.Capabilul îşi cultivă aptitudini multiple, cizelate şi superioare, ce sunt sursa vocațiilor rafinate, profunde şi sofisticate.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!