poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1538 .



Eclecticul 1, Ignarul 1, 2, Spiritualitatea și materialismul 1
personale [ ]
Gânduri reflexive

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-12-17  |     | 



Eclecticul ființării o împarte în categorii ontologice și fiecare categorie construiește o dimensiune, astfel că eclecticul conferă ființării multidimensional care compartimentează viața în fațete distincte și omul pe care se mulează eclectismul poate sări dintr-o fațetă existențială în altă fațetă în urmărirea optimului care ne poate induce bună-dispoziția și fericirea.
Ignarul se mișcă prin unidimensional fără să-l conștientizeze și pâcla în care este învăluit îl face să se comporte ca o marionetă și în haosul spiritual, mental și fiziologic își rătăcește vocația incipientă și searbădă, iar aberațiile ignarului îl împing pe contrasensul vieții.
Ignarul este un neofit manipulat de incultură, ignoranță și erori care-l proiectează în inconștiența împestrițând și înnegurând realitatea care în cazul ignarului își pierde luminozitatea și omogenitatea și devine întunecată și eterogenă și aceste caracteristici îl îndreaptă înspre negativitatea având repulsie la adevăruri, dreptate, cinste, onestitate și bun-simț.
Ignarul are o non-voință racordată la non-sine, ambele determinându-l să perceapă în viață doar non-urile, căci dacă ar avea voință, aceasta l-ar ambiționa și incita să acceseze cunoașterea ce transformă obtuzitatea într-o deschidere a minții înspre ceea ce are viața mai exponențial, estetic, extra, superlative și sensuri, căci mintea sagace accesează multidimensionalul, multiformul și multiplicitatea.
Ignarul își amplifică ignoranța având conexiuni cu inconștiența colonizând spațiile conștientului fragil și își micșorează spiritul până devine un punct cu mișcare browniană.
Ignarul are defecte care provin din incapacitatea de a ști, a cunoaște, a evolua și a procesa lumina cu care sunt înzestrate adevărurile, astfel ignarul poate decade în grobian, troglodit, otreapă și insolent, nu se poate centra, fiindcă sinele minuscul și-a pierdut funcția de convergență și ființează cu dezechilibre în subteranele ființării care procesează întunecimile prelucrându-le până iau forma tenebrelor, himerelor, fărădelegii și negativităților.
Toți avem spiritualitate, numai că la unii este dezactivată în timp ce la alții este activată implicându-se în viață și spiritualizând-o.
O spiritualitate dezactivată determină neputința de a-ți auzi gândurile, de a le clasifica în superioare și inferioare, favorizându-le și acordându-le întâietate celor superioare și exilându-le și ostracizându-le pe cele inferioare.
Non-activitatea spiritualității îl împinge pe om în materialismul fără dimensiune, pasiuni, vocații și sensuri și care are ca scop anihilarea mentalului odată cu entitățile lui manipulate de materialism.
Conectați la materialism am trăi în exteriorul vieții uniform și unidimensional și toate valorile omului în loc să fie înnobilate și beatificate se vor preschimba în non-valori.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!