poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 930 .



Destinul 1, Totul și nimicul 1, Sinergia 1,2
personale [ ]
Gânduri sublimate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-09-01  |     | 



Destinul are încastrat în el scopul care depășește țelul, crezul și idealurile fabricate de viziunea pozitivă a omului care proiectează în viitor sensurile similare cu scopul al cărui areal înglobează toate destinele schițate de eshatologia care combină dialectica cu canoanele, cu esotericul și cu exotericul.
Destinul planetar este construit de mintea planetară și el conține scopul umanității care se cristalizează numai după ce primim răspunsuri la întrebările cine suntem, de unde provenim și încotro ne îndreptăm.
Nimicul fabrică goluri pe care le însușesc tenebrele cu scopul de a le insufla în mental mărind hiatusurile dintre gândurile care-și micșorează vibrațiile și energia și în contact cu reflexivul devin concepte, precepte sau gnomic.
Nimicul nu se poate infiltra în realitatea umplută cu substanța fiindului, căci nimicul creează goluri în care se insinuează vidul fără materie și substanță.
La polul opus, totul are efect de umplere, de augmentare și de devenire, iar când își însușește infinitul limitat de savaot coincide cu universul.
Sinergia tuturor forțelor curăță sistemul omului de impurități, haos, entropie și ipohondrii și converge în esența divină a omului și acesta înlătură forțele și energiile negative care dacă câștigă lupta cu forțele și energiile pozitive, omul este împins în genunea în care e activă depresia cronică acutizând fatalitatea.
Sensurile au efect de sinergie, converg toate entitățile omului în centrul ființării care este înzestrat cu echilibre, armonii, eufonii și funcționalități.
Antiteza sinergiei este dispersia care deplasează centrul ființării înspre periferii unde au predilecție defectele și care epuizează energiile omului și astfel ființa decade în apatii, anemii, neurastenii și torpori.
Spiritul magnificent și puternic dă sinergie forțelor pozitive care propulsează a fi-ul înspre spațiile beneficului cu superlative de fericiri optimizând și esențializând existența.
Sinergia tuturor entităților interioare construiește un sens arhetipal având sursa în esența divină de la care împrumută substanța pură cu efect de catharsis.
Sacrilegiile intenționează să producă o schismă între minte, spirit și corp cu scopul ca religia minții să difere de religia corpului, iar conversia antrenează erezia pe care vrea să o manipuleze sacrilegiul pentru a profana viața, omul, teluricul și idealurile.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!